Nokia 3310 V4.19
Fra : pelarsen

Dato : 26-09-01 14:26

Jeg har en Nokia 3310 V4.19, som jeg ikke kan unlocke, det er med
teledanmark kort.
Jeg har et datakabel og har forsøgt med nokiaall programmet V9.0, den
skriver at den er unlocket, men det virker ikke når jeg sætter et andet
kort i. Skriver sim kort ikke accepteret.
Jeg har unlocket en nokia 3310 V4.06 men det samme udstyr, som virkede
perfekt, hvad er problemet??
Hvad er forskellen på datakabel og flashkabel.

http://www.kandu.dk/

Fra : Asbjørn Mejnertsen

Dato : 26-09-01 16:03

Nokiaall programmet kan ikke åbne nyere softwareversioner.
Generelt ved alle nye Nokia telefoner, med visse undtagelser, kan man sige
at et alm datakabel kun kan bruges til at skabe simlåse, ikke fjerne dem.

Du er nød til at anskaffe dig et såkaldt flasherkabel, eller henvende dig
eller bede en af unlockerne her i gruppen, heriblandt mig, hjælpe dig med at
få den fjernet.

Forskellen på et alm. datakabel og et flasherkabel er sådanset hele
elektronikken. Et flasherkabel kan vha. det rigtige software gå ind og
redigere direkte i telefonens flashrom, det kan et alm. datakabel ikke.

MVH/Regards
Asbjørn Mejnertsen

asbjoern@mejnertsen.dk
ICQ UIN#: 2602283
--
Få fjernet Simlåsen fra din mobiltelefon - Hurtigt og professionelt
http://www.mobil-unlock.dk

Fra : lars Kristensen

Dato : 27-09-01 18:33

Hej Per
Du skal bruge flasherkabel og et program der kan over skrive en del af den
nuv. software
Flashkablet har indbygget elektronik der kan "komme" ind i telefonen.
Jeg kan godt hjælpe dig hvis du ikke selv har mod på det.

Mvh. Lars

Nokia Mobil Unlock
Kontakt:3523@12mail.dk
Falckmand.Viborg(40629093)