Blålæbet Mundruger?
Fra : Jesper Bohmann

Dato : 26-09-01 11:17

Jeg har hørt om den men kan ikke lige finde noget info om den, den
skulle være ret farvefuld og en smule mindre end Kribensis, er der
nogle der ved hvad for en der kan være tale om?

Mvh.
Jesper

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 26-09-01 16:43

Jesper Bohmann <maredk@yahoo.com> skrev i en
> Jeg har hørt om den men kan ikke lige finde noget info om den, den
> skulle være ret farvefuld og en smule mindre end Kribensis, er der
> nogle der ved hvad for en der kan være tale om?

Jeg har set den i et Bonnie-center.
Da jeg spurgte om det latinske navn, var der ingen hjælp.
Det eneste de vidste, var hvilket navn de solgte den under.
Gætter selv på det er en fejlfarvet lille mundruger

mvh Søren

Fra : Carsten Gall

Dato : 30-09-01 13:22

Soeren Nielsen <soeren.n@get2net.dk> skrev i en

> [...]
> Det eneste de vidste, var hvilket navn de solgte den under.
> Gætter selv på det er en fejlfarvet lille mundruger

Der er et helt hav af små mundrugere, men spørg din forhandler også selv
om det er en Bonnie forhandler.
Nogle af dem kan sagens være Victoria ciklider, de er ikke så store og meget
ofte flot farvet.

Carsten