Blåt lys
Fra : Darcy

Dato : 26-09-01 10:47

Er der nogen, som gider forklare lidt mere om det "blå lys"!?

Kan det laves på en 3310, eller den snarlige 8310?

Darcy - nybegynder..

Fra : maxses

Dato : 26-09-01 11:01

hmm...nej men der er lige noget andet...hvorfor vi du have en nokia?

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : /~-_kTTs_-~\\

Dato : 26-09-01 11:08

"maxses" <maxses.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> hmm...nej men der er lige noget andet...hvorfor vi du have en nokia?

Fordi Ericsson ikke har lært at designe telefoner..? Indmaden er god nok,
ingen spørgsmål om det... Men hold kæft de er grimme... (Især deres forsøg
på at lave små telefoner... med den flotte klap... weee...)

Fra : maxses

Dato : 26-09-01 11:20

> Fordi Ericsson ikke har lært at designe telefoner..?
hmm...har du set deres nyeste telefoner? T60-T65-T66-T68...?

> Indmaden er god nok, ingen spørgsmål om det...
Ja indmaden er sgu meget bedre en nokia, hvor bliver nokia's udvikling
af? weeee....)

så tommel ned til nokia....

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Anon

Dato : 26-09-01 11:56

> Ja indmaden er sgu meget bedre en nokia, hvor bliver nokia's udvikling
> af? weeee....)
>
> så tommel ned til nokia....

Skal vi nu igang med den "kamp" igen?
Jeg HAR været på Ericsson-vognen.

Så nej, ingen tvivl om Nokia's succes - de er i særklasse.

Fra : maxses

Dato : 26-09-01 12:15

> Skal vi nu igang med den "kamp" igen?
> Jeg HAR været på Ericsson-vognen.
>
> Så nej, ingen tvivl om Nokia's succes - de er i særklasse.

hmm..tja jeg har haft ericsson(en eller anden halv gammel og R320),
nokia(6150), bosch(909s)+2x 716(eller hvad den nu hedder)...

og jeg synes faktisk at nokia var en okay, men ericssons nye telefoner
ligger der noget mere teknologi bag...

men jeg vil gerne have din til at forklare mig hvorfor nokia er i
særklasse?

Mvh Max

PS: og lige en bemærkning mere, er det ikke mere vigtigt hvad telefonen
kan(hvad der er i den), end hvordan telefonen kan?

http://www.kandu.dk/

Fra : Karsten Vinding

Dato : 26-09-01 15:32

maxses wrote:

> PS: og lige en bemærkning mere, er det ikke mere vigtigt hvad telefonen
> kan(hvad der er i den), end hvordan telefonen kan?

Nej. Jeg vil ikke kommentere forskellene på Nokia og Ericson, men det er
IMHO fløjtende ligegyldigt hvor mange features en telefon har . Hvis den
er bøvlet og besværlig og betjene, vil jeg hellere have en med lidt
færre hvor der er tænkt over betjeneningen.

Men det var måske ikke det du mente?

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.

Fra : John K

Dato : 26-09-01 17:25

> hmm...har du set deres nyeste telefoner? T60-T65-T66-T68...?

Ja flere af dem ligner noget der er løgn...

> Ja indmaden er sgu meget bedre en nokia, hvor bliver nokia's udvikling
> af? weeee....)

Hvad angår betjeningen er de da langt foran Ericsson.
Men nu ser det da ud til at de har afskaffet den beværlige klap - det var de
længe om.

> så tommel ned til ericsson

Mvh

John K

Fra : Darcy

Dato : 26-09-01 11:05

"maxses" <maxses.news@kandu.dk> wrote in message
> hmm...nej men der er lige noget andet...hvorfor vi du have en nokia?
>
> Mvh Max

Har en 3310 - ellers tak, men hvis du har en 8310, så bare send den til
mig - takker på forhånd.

Darcy

Fra : Karsten Vinding

Dato : 26-09-01 15:29

maxses wrote:

> hmm...nej men der er lige noget andet...hvorfor vi du have en nokia?

Hvad hulen har det med mandens spørgsmål at gøre?

Religionskrige har vi sgu nok af.

Fra : Brian Fisker

Dato : 26-09-01 11:13

> Er der nogen, som gider forklare lidt mere om det "blå lys"!?
>
> Kan det laves på en 3310, eller den snarlige 8310?

Blå lys kan monteres på 3310 uden problemer :) - men det burde ikke være
nødvendigt på den kommende 8310, da denne leveres med hvidt/blåt lys.

\Mandal

Fra : schutz.dk

Dato : 26-09-01 17:09

"Darcy" <darcy@eberhardt.as> wrote in message
> Er der nogen, som gider forklare lidt mere om det "blå lys"!?
>
> Kan det laves på en 3310, eller den snarlige 8310?
>
> Darcy - nybegynder..

Det kan sagtens laves i en 3310...
-Jake

Fra : Jens Karstoft

Dato : 30-09-01 12:26

Hej Darcy,

Lyset i en 3310 kommer fra nogle små såkaldte SMD dioder. De dioder der som
standard sidder i en 3310 er grønne, men ved at skifte dioderne til blå, ja
så bliver displayet og knapperne blå når lyset tændes. Det er også muligt at
få andre farver i, eksempelvis, rød, hvid, gul, orange og lilla.
Og ja man kan godt skifte dioderne i en 3310, det kræver dog at man ved
hvordan en loddekolbe betjenes, da dioderne er meget små.
Derfor skal det frarådes selv at begynde på at lodde hvis ikke man har
erfaring i den retning. Hvis du har lyst til at få skiftet lyset, så kig
evt. på vores hjemmeside..

Mvh
Jens Karstoft
Tlf 22119265
www.unlockzonen.dk

Fra : Jacob

Dato : 01-10-01 10:25

HUSK !!! Enten skal man skifte formodstandende eller også skal man sikre sig
at de blå dioder man monterer istedet for de originale, skal have samme
"strøm behov" for at lyse optimalt. Ellers bliver lyset ret svagt og det
bliver man træt af ret hurtigt.

MVH Jacob