Stop sounds
Fra : Ricki Susic

Dato : 26-09-01 10:11

Hej,

Jeg har et problem med nogle knapper jeg har lavet i en scene. Det er
navigationsknapper, hvor der bl.a. er en spol-tilbage-knap. Denne knap har
flg. function

on (release) {
stopAllSounds ();
gotoAndStop ("Scene 1", 1);
}

Problemet er når jeg spoler tilbage til frame 1 i scenen og genoptager
afspilningen ved at trykke på play-knappen, som har flg. function

on (release) {
play ();
}

så kommer der ikke nogen lyd, og det er uheldigt for der ligger en lydfil i
1. frame. Den begynder først at afspille lyd ved næste lydfil.

Hvorfor er det sådan??

Hilsen Ricki

Fra : Michael Peo

Dato : 27-09-01 15:49

Jeg er ikke sikker, men et forsøg kunne være at...
Flytte lydfilen (og evt. andet indhold i denne frame) til frame 2.

/peo

"Ricki Susic" <webfabrikken@pc.dk> wrote in message news:3bb19c27$0$250$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
: Hej,
:
[...]
: }
:

Fra : Ricki Susic

Dato : 28-09-01 10:11

På besynderlig vis er det sådan at jeg kan få det til at virke hvis jeg
ændrer action på tilbagespolingsknappen til

on (release) {
stopAllSounds ();
gotoAndPlay ("Scene 2", 1);
}

således at den afspiller istedet for at stoppe??!!
Jeg havde i forvejen prøvet det med at skubbe lydfilen en frame frem, men
det virker ikke.

Hilsen Ricki