Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Udstilling ved KG. Nytorv..
Fra : Eddy Folder

Dato : 26-09-01 09:39

Hej alle

Der her lige for nyligt været en udstilling ved subj. men desværre fik jeg
ikke købt det billede jeg skulle, så derfor ville jeg gerne lige vide om der
er nogle steder man kan købe billedene nu??

Mvh. Terry

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 26-09-01 09:46

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke købt det billede jeg skulle, så derfor ville jeg gerne
lige vide om der
> er nogle steder man kan købe billedene nu??

I Odense, der er udstillingen nemlig nu :)

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Eddy Folder

Dato : 26-09-01 11:45

*g*
Ja men Odense er vist lidt langt at tage hen for et billede

-Terry

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 26-09-01 19:11

> [...]

> desværre fik jeg
> lige vide om der
>
> I Odense, der er udstillingen nemlig nu :)

Hvor i Odense og hvorlænge ?

Thomas Bach

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 27-09-01 08:43

> Hvor i Odense og hvorlænge ?

doooooh

Giv mig lige et dummeslag.

Jeg forsøgte at skrive Århus, ikke Odense.

Sorry, benzin og togbilleter til odense refunderes ikke.

Men i Århus er det lige i nærheden af åen.

Fra : Henrik Boegh

Dato : 27-09-01 06:03

Eddy Folder told the rest of dk.fritid.foto:

> [...]
> ikke købt det billede jeg skulle, så derfor ville jeg gerne lige vide om
> der er nogle steder man kan købe billedene nu??

Jeg mener du kan købe dem på fotografens hjemmeside:
http://www.yannarthusbertrand.com/us/photogra/index.htm

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***

Fra : Eddy Folder

Dato : 27-09-01 08:52

Tak

-Terry