Maine coon Amerikanske skovkatte
Fra : METTE ROSENVINGE

Dato : 26-12-00 17:46

Vi mangler hjælp!
Vi prøver på og lave en hjemmeside om Amerikanske skovkatte, har du lyst
til og være medhjælper på siden ved at skrive artiklér, lave grafik, anden
for for killinge liste eks. php der automatisk opdatere brugeren
oplysninger,
eller hvis du kan tilbyde hjælp med noget helt tredie, så drop os en mail.
Alt hjælp ønskes.
også meget gerne en komentar i gæstebogen.

kikke på siden ?
www.kat.dk3.com

Maile os ?
sonor75@hotmail.com

Fra : Camilla Scharff

Dato : 28-12-00 23:46

Hej Mette

Undskyld, men hvorfor laver i en hjemmeside om Maine Coons, når I
tilsyneladende ikke ved ret meget om dem...? (har kigget på hjemmesiden, der
står intet!!!) - der findes jo allerede adskillige (gode) sider om Maine
Coons på dansk, som er fabrikeret af entusiastiske opdrættere og ejere af
racen, der ved en masse om kattene og deres karakteristika - I kunne da i
det mindste linke til dem, når nu jeres egen side er så uinformerende...
Desuden kan jeres menu ikke scrolle, så hvis der er flere menupunkter under
"Credits", så kan jeg ihvertfald ikke se dem, og da jeg kører en rimelig høj
opløsning, så er det tvivlsomt, at andre overhovedet kan se så langt...
Beklager det "sure opstød" - jeg kan bare overhovedet ikke se formålet med
jeres side lige nu!

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

METTE ROSENVINGE <flinke@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XY326.210$g7.3275@news.get2net.dk...

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 07-01-01 20:45

Hej Gruppe
Beklager, men bliver nødt til at sende denne advarsel.
Tilbød min hjælp, til denne side, men ejermanden forsøgt straks at hacke min
computer. Simpelthen ved at sende Netbus via email.
Så lad være med at tilbyde din hjælp!!!
Hilsen
Joan