Problemer med tæller og gæstebog m.m
Fra : Michael Sørensen

Dato : 25-09-01 23:39

Er der andre end mig, som kører med Stofanet og Frontpage 2000.

I så fald vil jeg gerne høre, om i kan få lavet en gæstebog og en tæller
m.m. som også fungerer i praksis.

På forhånd tak

Michael Sørensen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-09-01 00:59

Wed, 26 Sep 2001 00:39:07 +0200, skrev "Michael Sørensen"
<m-s@mail1.stofanet.dk>:

>I så fald vil jeg gerne høre, om i kan få lavet en gæstebog og en tæller
>m.m. som også fungerer i praksis.

Du kan ikke bruge FPs, da de kræver Frontpage Extensions på
serveren og det er der ikke hos Stofanet.

Der findes masser på nettet, som du kan bruge.

Gæstebog f.eks. <http://www.free-guestbook.net/index.asp>, som
findes på dansk, ellers søg på guestbooks i en søgemaskine.

Tæller kan jeg anbefale <http://www.zipstat.dk>.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Martin Magnussen

Dato : 27-09-01 12:26

Hey jeg ved at der på Stofanet`s hjemmeside er noget om det, det er under
support/ Service - Spørgsmål & Svar