Sletning af web
Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 25-09-01 22:21

Er det nok at slette web-mappen inde i \mine-web\..... eller skal webbet
slettes inde fra FrontPage.

Jeg mener at frontpage går død hvis der er over 10 web's på disken. Er
der nogle der har oplevet det samme?

--
Venlig hilsen
Mikkel F. S. Andersen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-09-01 06:45

1. Slet altid i FP.

2. Den gamle FP PWS Server kunne kun håndtere 11 Webs. Det er sikkert
det du tænker på. FP selv kan håndtere lige så mange det skal være.

Fra : Mikkel F. S. Anderse~

Dato : 26-09-01 07:05

Jens Peter Karlsen wrote:

> 1. Slet altid i FP.

Hvordan sletter jeg et web inde fra FrontPage?

--
Venlig hilsen
Mikkel F. S. Andersen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-09-01 13:27

Kommer lidt an på versionen af FP.
I FP2000 åbn Web'et, i folder listen klik øverst og tryk på Delete.