Cisco 677 Router..!
Fra : Mikkelsen

Dato : 25-09-01 17:53

har tænkt man at købe en Cisco 677 Router til et Boomtown Adsl abonnement
(boomtown.net)
men jeg ved ikke helt om den virker dertil.
ved TDC siger de at den skal understøtte PPPOE....... gør den d ??

har d noget at sige om man har isdn eller analog telefon linje ved siden af
med den router ??

og i øvrigt r denne router god ?

--
/Mikkelsen
ICQ#110488244

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-09-01 19:04

"Mikkelsen" <mikkelsen@lite.dk> skrev i en meddelelse
> har tænkt man at købe en Cisco 677 Router til et Boomtown Adsl abonnement
> (boomtown.net)
> men jeg ved ikke helt om den virker dertil.

Det gør den ikke

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Mikkelsen

Dato : 25-09-01 21:03

skod.... så finder jeg en anden....

--
/Mikkelsen
ICQ#110488244

Fra : Jens

Dato : 25-09-01 19:35

> [...]
> men jeg ved ikke helt om den virker dertil.
> ved TDC siger de at den skal understøtte PPPOE....... gør den d ??

Nope! Køb i stedet en D-Link DI-804 router. Den er <meget> let at installere
og understøtter PPPoE.

> har d noget at sige om man har isdn eller analog telefon linje ved siden
af
> med den router ??

Om man kører ADSL på en analog eller ISDN telefon linie har intet at gøre
med routeren.

> og i øvrigt r denne router god ?

Ja, udemærket til den type ADSL den er beregnet på......

Jens

Fra : Mikkelsen

Dato : 25-09-01 21:10

hvad gør PPPOE ?

Tiscali må da ikke køre med d siden de bruger en Cisco 677 router.......

har mere tænkt på enten
http://www.longshine.de/produkt/Router/883r-dsl-4f.htm
eller denne
http://www.trendware.com/products/TW100-W1CA.htm

hvilken af disse r så bedst til boomtown adsl ?

--
/Mikkelsen
ICQ#110488244

Fra : Jens

Dato : 26-09-01 00:14

> hvad gør PPPOE ?
>
> Tiscali må da ikke køre med d siden de bruger en Cisco 677 router.......

Tiscali benytter ATM. Cisco 677 er modem og router i samme (skosålsæske!)
kasse. Hos TDC er modem og router 2 selvstændige kasser og de benytter nu
Ethernet (10BaseT) interfacet på modem'et.

> [...]
> eller denne
> http://www.trendware.com/products/TW100-W1CA.htm
>
> hvilken af disse r så bedst til boomtown adsl ?

Kender ingen af dem, og vil stadigvæk anbefale D-Link DI-804 routeren.

Jens

Fra : Svend Jørgensen

Dato : 26-09-01 08:02

"Mikkelsen" <mikkelsen@lite.dk> wrote in message
> [...]
> eller denne
> http://www.trendware.com/products/TW100-W1CA.htm
>
> hvilken af disse r så bedst til boomtown adsl ?

Kig på ZyXEL prestige 310/314, den understøtter multicasting og er perfekt
til Boomtown.

Bemærk at ZyXEL.dk ikke opdatere deres produkt sider med features der er
kommet til siden produktet blev lanceret. Kig i release noten til sidste
firmware.

--
Svend

Fra : Dxl