shit...
Fra : Gidde

Dato : 18-12-00 10:43

Ups...der røg lige en hel flaske valeriane-dråber på gulvet!! Heldigvis
tabte jeg den på flisegulvet i badeværelset, og heldigvis landede den
helt inde i brusekabinen (man forsøger jo gentagne gange at gribe den
med arme og ben)....men mon ikke Laban fytter ud i brusekabinen
fremover. Efter gulvvask osv. stinker hele lejligheden af stadset, og
Laban virker helt og aldeles kuldret! Bare han nu ikke af den grund
begynder at besørge i bruseren....suk, jeg kan ikke holde stanken ud, og
nu må jeg så igang igen med skuresvamp og rengøringsmiddel...
fremover bliver det altså katteurt i tørret form jeg skal have...og så
lugtede der ellers så godt af the og mandariner for enhalv time siden!!!

Mvh. den valeriane-skæve Laban og Gitte

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 18-12-00 23:34

Hej Gidde

Føler virkeligt med dig, for puha........kan forestille mig hvor ulidelig
lugten er, med en hel flaske valeriane-dråber.
Gang i mandarinerne igen

Joan

Gidde <gjlo98@hum.auc.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3A3DDD29.DE900425@hum.auc.dk...

Fra : Christina K

Dato : 19-12-00 17:25

Hejsa

Du snakker noget om tørret katteurt.....hvor finder/køber man lige det
henne?

Hilsen Christina og Askepot som er lidt sølle her til aften, fordi hun
har været ved dyrlægen og blive neutraliseret