Udstillinger
Fra : pia larsen

Dato : 17-12-00 17:04

Jeg vil lige høre, om der er nogen, der kender til nogle kattteudstillinger
i det jyske i den nærmeste fremtid?

Jeg vil vældig gerne snart af sted...

Pia

Fra : Christina K

Dato : 17-12-00 21:15

pia larsen <pia.larsen@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9r6%5.491$ad1.25969@news010.worldonline.dk...
> Jeg vil lige høre, om der er nogen, der kender til nogle
kattteudstillinger
> i det jyske i den nærmeste fremtid?
>
> Jeg vil vældig gerne snart af sted...
>
> Pia

Hej

Jeg savner også snart en udstilling i Jylland, jeg elsker at gå at kigge
på alle de dejlige katte samlet på et sted. I følge de oplysninger jeg
kan komme i nærheden af, så er der ikke udstilling i Jylland før i
Holstebro den 7-8 April og i Aarhus den 21-22 April. Der er der jo lang
tid til, så hvis der er nogen der kender til en hobbyudstilling eller
lign.der kommer inden, så vil jeg også gerne høre om det.

Hilsen Christina