Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
køb af digital kamera
Fra : schlafer

Dato : 25-09-01 13:39

Hej alle
Jeg står og skal bruge et digital kamera til at fotografere til min
hjemmeside.
Hvad skal jeg købe, jeg vil betale op til cirka 3000 kr.
På forhånd tak for et svar
Mange hilsner fra Jørgen

Fra : Martin Buhelt

Dato : 25-09-01 13:58

schlafer wrote in message
<3bb079ee$1$80760$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
>hjemmeside.
>Hvad skal jeg købe, jeg vil betale op til cirka 3000 kr.

Tjah - det er der nok mange forskellige bud på

Jeg vil personligt anbefale Olympus Camedia C1, som fås for ca. 2.600,-. Det
har ikke optisk zoom og kun 1.3 megapixel, men det tager nogen gode
billeder.

/Martin

Fra : Jan Lauenborg

Dato : 26-09-01 19:32

Der er ærgerligt at du kun har 3000,- ellers kunne du have købt Canons nye
EOS 1D med verdens hurtigste digital kamera hvad angår fokus og
eksponering, men det løber jo nok op på den forkerte side 80.000.- for
huset...

Mvh Jan