Glædelig jul
Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 16-12-00 10:16

Hejsa alle sammen

I ønskes hermed en rigtig glædelig jul

Julehils fra Anne-Marie

Fra : N/A

Dato : 16-12-00 17:59

Fra : Ann K.

Dato : 16-12-00 17:59

Osse mig....
Rigtig Glædelig Jul!!!!

Alle forberedelser er gjort... Kødben til vovser i fryser... Missernes
kylling kogt med grøntsager, pillet og lagt i fryser... Julegaver købt ; til
kattene stof til klatretræ (gulv til loft), til hundene nye halsbånd...
Juleneg til havefuglene... Ekstraguf til strejfemis, som vi møder på
lufteturene... Juleøl til posten og skraldemændene...
Jo, i år er jeg skam på forkant med det hele!!!!
Hmmm... det nager mig dog en smule, at jeg stadig ikke har fået købt gaven
til Manden - men hva', der er da stadig tid

Mange hilsner fra Ann & Jan - kattene Saga, Tjalfe, Aske, Ranje (der
glææææææder sig til julesulet), hundene Sif og Dise.

Fra : Helle Andersen

Dato : 18-12-00 00:52

Ann K. skrev i meddelelsen ...
> [...]
gaven
>til Manden - men hva', der er da stadig tid

Du får sgu' da også sådan nogen som mig til at tage sig rigtig dårligt
ud Nå, lidt har jeg da nået - misserne har allerede fået deres
julegaver - men det bemærkede du nok i Remisen
Også glædelig jul herfra.

--
Hilsen Tia, Camillo, Chabél, Eika, Giza & ilderne Tequila, Cirkeline &
Tjalfe - og så mig sæ'føli'

Fra : Denise

Dato : 18-12-00 08:01

Hej alle
Også en glædelig jul fra mig og misserne. Håber også alle misserne får en
"fredelig" nytårsaften.
Til de ikke for sarte, en lille julehilsen i dk-binaer - kalender.
Hilsen Denise

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 18-12-00 18:16

Også en glædelig jul til Jer alle fra Felix og jeg. Det er meget lang tid
siden, jeg har skrevet i gruppen, men jeg følger ivrigt med i alle
indlæggene.
Som nogle af Jer nok husker var Felix væk i nogle dage i september måned og
kom tilbage med et forslået øje.
Han har det godt, men pupilen er blevet lysfølsom efter slaget, han har
fået.
Vi har fået nye naboer (bor på lukket kollegiegang), og de er heldigvis ikke
bange for katte, så nu besøger Felix dem ivrigt, storcharmør, som har jo er.
Nå, det blev som sædvanligt en længere snak, men I ønskes alle en glædelig
jul samt et rigtig godt nytår herfra.

Med venlig hilsen og jokken med poter og spinden fra
Felix og Carina