Engelsk film fra starten af 60erne.
Fra : Arne Kjær

Dato : 25-09-01 09:56

I filmen Saturday Night And Sunday Morning er der en scene fra et dansested
hvor en gruppe, med en ung mandlig forsanger, spiller en simpel men
iørefaldende popsang. Er der nogen der ved hvad sangen hedder og hvem der
synger/spiller.

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 25-09-01 10:52

"Arne Kjær" <akcon@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor en gruppe, med en ung mandlig forsanger, spiller en simpel men
> iørefaldende popsang. Er der nogen der ved hvad sangen hedder og hvem der

Hvis du starter med at kigge på rulleteksterne, så står ALLE stykker musik
der er spillet i en film (også dem hvor man kun hører 5-10 sekunder)... Så
er du jo godt på vej med at finde nummeret.. *S*

Mere kan jeg ikke hjælpe, da jeg aldrig har hørt om filmen..

Fra : Morten Steen

Dato : 25-09-01 12:22

> [...]
> er du jo godt på vej med at finde nummeret.. *S*
>
> Mere kan jeg ikke hjælpe, da jeg aldrig har hørt om filmen..

Jeg vil til gengæld påstå at mange film dengang slet ikke havde
rulletekster, men blot et "The End". De klarede al den slags i forteksterne!

Morten

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 25-09-01 13:53

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg vil til gengæld påstå at mange film dengang slet ikke havde
> rulletekster, men blot et "The End". De klarede al den slags i
forteksterne!

Jamen, så står det sikkert i "forteksterne"....

Fra : Arne Kjær

Dato : 25-09-01 14:55

*DrømmeFyren* <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en
> "Morten Steen" <morten.x@film.dk> skrev i en meddelelse
> musik
> Så

> forteksterne!
> >

> Jamen, så står det sikkert i "forteksterne"....

Problemet er at jeg så filmen i biografen for ca. 30 år siden, så det er
svært at huske fortekster og rulletekster

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 26-09-01 08:43

> *DrømmeFyren* <VarmeSoeges@hotmail.com> skrev i en
> sekunder)...

> Problemet er at jeg så filmen i biografen for ca. 30 år siden, så det er
> svært at huske fortekster og rulletekster

Det kan du selvfølgelig have ret i...

Du har altså 2 muligheder:
1: Lej filmen på video/DVD
2: Kontakt Statens Filmcentral.. De kan enten fortælle dig det, eller
henvise dig til filmselskabet, som så HELT sikkert kan skaffe dig den
fornødne oplysning..