Min kat går på min bil
Fra : Bjarne Matthiesen

Dato : 13-12-00 17:09

Jeg har en kat der går og den lægger sig på min bil,
er der nogen der har en god ide til hvordan man
kan få den til at lade være med det?

Bjarne Matthiesen
Istedvej 70, Dybbøl
6400 Sønderborg
Telf.: 74 48 50 62
E-mail: bjarne_matthiesen@mail.tele.dk

Fra : Basyrinus

Dato : 13-12-00 17:32

> Jeg har en kat der går og den lægger sig på min bil,
> er der nogen der har en god ide til hvordan man
> kan få den til at lade være med det?
>
> Bjarne Matthiesen

Du kunne give den et vandsprøjt hver gang du fanger den i det.

--
Basyrinus
www.dumbass.dk

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 13-12-00 17:50

> Du kunne give den et vandsprøjt hver gang du fanger den i det.

Mja, men det kræver jo at man er hjemme. Ellers kan en bevægelsesføler og en
vandpumpe fint klare det. Den skal kun have vand 2-3 gange for at det er
løst.

Mvh Maria

Fra : Basyrinus

Dato : 13-12-00 20:02

> [...]
en
> vandpumpe fint klare det. Den skal kun have vand 2-3 gange for at det er

Det ideelle løsning ville være et fjernstyret webcamera med en vandkanon
samt lasersigte.
På cameraet maler du et målsigte og derefter kan du, hvor end du er i
verden, klare sagen.

--
Basyrinus
www.dumbass.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 13-12-00 19:02

Bjarne Matthiesen <Bjarne_Matthiesen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9187gj$93u$1@news.inet.tele.dk...
> Jeg har en kat der går og den lægger sig på min bil,
> er der nogen der har en god ide til hvordan man
> kan få den til at lade være med det?

Jeg tror, at det er rimeligt svært at få den til at lade være - med mindre
du kan lave den dér vand-installation med bevægelsesføler...
Men ellers ville det aller letteste være, at købe et "betræk" til bilen og
lægge over

Mvh. Camilla

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 13-12-00 19:53

Hejsa
Har hørt at et tøjdyr, skulle kunne jage misser væk. Sæt tøjdyret på bilen
og lad den skifte plads af og til, så tror misser at bilen ER optaget

Joan

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 13-12-00 20:00

"Joan Frederiksen" <joan.frederiksen@mail.tele.dk> wrote in message
> Hejsa
> Har hørt at et tøjdyr, skulle kunne jage misser væk. Sæt tøjdyret på
bilen
> og lad den skifte plads af og til, så tror misser at bilen ER optaget

det har jeg også hørt skulle være effektivt.... har sågar hørt om nogen
der havde valgt så livagtig en tøjkat at naboerne ikke kunne se forskel
på lidt afstand*G*
men det virkede.... ikke en mis i nærheden hoppede op på bilen*S*
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 14-12-00 00:17

Det var dog et skrækkeligt problem, du der har fået dig.
Umiddelbart ser jeg 3 løsningsmuligheder:
a: Udskift bilen med en cykel. Den er der sikkert ingen katte, der gider
ligge på.
b: Udskift katten med en af porcelæn, træ eller lignende.
c: Overvej endnu en gang hvori det forfærdelige består. Mon ikke kareten
overlever et par bløde kattepoter.

Ole Palmhøj
Dark Moon Abyssiniere
http://home.worldonline.dk/~darkmoon