Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
mini kursus i digital photo
Fra : Axel

Dato : 25-09-01 07:17

hej
er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg finder nogen information
om digital photografering for begynder

mvh
Axel

Fra : Soren Pedersen

Dato : 25-09-01 08:26

Et udemærket sted at starte er "Digital foto" af Henrik Schurmann, udgivet
på Globe. ISBN: 87-7900-032-0.
Ta' et kig på den..... Der er fototekniske grundprincipper, billedbehandling
og gode råd....

Mvh
Søren

Fra : Lars

Dato : 25-09-01 18:25

Hej

Prøv

http://www.dcresource.com/
http://www.dpreview.com/
http://www.ing.dk/tema/digifoto/index.html

mvh

Lars

--------------------

Fra : Claus Smith

Dato : 01-10-01 18:25

"Soren Pedersen" <smp@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Et udemærket sted at starte er "Digital foto" af Henrik Schurmann, udgivet
> på Globe. ISBN: 87-7900-032-0.

Den bog kan jeg godt anbefale....Politiken udgiver en bog i denne måned og
når jeg igen kommer på job, så skal jeg nok finde ISBN nummer og titel frem
til jer og sende et indlæg her i gruppen.

Claus Smith

Http://www.pigefotografen.dk