Lopper på norsk skovkat?!?
Fra : Dennis Seide

Dato : 12-12-00 23:06

Hej!
Vores missekat på et år, er desværre blevet ramt af loppeangreb! Vi har
forsøgt at give hende nogle forskellige kure, men det fungerer ikke helt som
det burde - kan det mon være fordi hun er langhåret? Vi er ikke helt vildt
tændte på at skulle vaske hende, for chancen er at hun syrer fuldstændigt
ud! Der er ikke ligefrem et regulært loppecirkus i hendes pels, men vi
finder som regel nogle stykker når vi kæmmer hende!

Fra : N/A

Dato : 13-12-00 11:21

Fra : Stine

Dato : 13-12-00 11:21

Hej Henrik
Jeg har aldrig hørt om Frontline der skla i halsen eller maden. Mener du
ikke Program Vet ?????
Frontline sprayes i pelsen eller dryppes i nakken.

Stine

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 14-12-00 08:20

hej Stine

Ja jeg kager rundt i de mærker for tiden...
men det var det som skal dryppes i nakken..

det er vist program vet som de skal spise, hvordan man ellers får dem til
det ??

--
Med venlig hilsen & Miauu

Henrik & Melissa

Fra : Nina El Falaki

Dato : 13-12-00 17:21

Hvis du har brugt noget af det, der dryppes i nakken og er din kat en stor
kat, kan det godt være at du skal dryppe både i nakken og ved haleroden,
altså dobbelt dosis.

Har du husket at sprøjte hjemmet med methropren?? ellers får du ikke larver
og æg med i din udryddelseskampagne.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats