DIVA'en hænger??
Fra : Johnny Wendell

Dato : 24-09-01 23:00

Er der nogen der kan hjælpe mig med et problem, jeg har et DIVA T/A ISDN
modem, jeg har ikke problemer med at komme på nettet men når jeg surfer
virker det som om min forbindelse lige skal have "pusten" i omkring 30 - 50
sek. d.v.s min TX-RX diode er slukket men der er lys i DTE dioden hvorefter
der kommer liv i forbindelsen igen.

Johnny

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 25-09-01 06:00

"Johnny Wendell" <jdw@image.dk> wrote in message
> [...]
50
> sek. d.v.s min TX-RX diode er slukket men der er lys i DTE dioden

Har du et netværkskort i maskinen? I så fald kan du sikkert løse problemet
ved at tildele det en fast IP-adresse.

Kasper Bøggild
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"

Fra : danni plougmann

Dato : 25-09-01 18:52

flowstops... kunne også være en mulighed
hvilke udbyder bruger du

Fra : Johnny Wendell

Dato : 25-09-01 20:20

Worldonline
danni plougmann <danni.plougmann@cool.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9oqg8i$1s38$1@news.cybercity.dk...

Fra : Lars Mortensen

Dato : 27-09-01 13:57

Hvis jeg ikke husker helt galt, har jeg oplevet det samme..
og mener, det var samme adaptor...
Prøv med en firmware opgradering og gerne osse driver opdatering.
Håber, det hjælper
Mvh/ Lars

Fra : Anker Nielsen

Dato : 09-10-01 20:03

Jeg har samme problem. Jeg har opdateret firmwaren til 2.6 som anbefales til
TDC, uden bedring. Nogen løsning?

anker

Fra : Preben Ejlertsen

Dato : 10-10-01 21:30

Hej

Jeg oplever også samme problem blot med et DivaLAN modem (som er en
lille router) Jeg troede først det var noget med routeren og fik den
så skiftet, men uden at det ændrede noget.
Jeg har også fået sat linien "høj", heller ikke det ændrede en disse.

Jeg har TDC abonnement.

Skide ærgerligt for jeg har været oppe at køre med helt vilde
hastigheder og det er ligesomom max. hastighed også er reduceret
voldsomt.

mvh
Preben