Alternativ til WinMx ell Napster
Fra : Mads Ingvar

Dato : 24-09-01 22:55

Hej
Min nyligt tilkomne gamle IBM m. kun 8 ram, kan kun køre m. Internet Explorer
3.02, og WinMx ell. Napster kræver åbenbart 4.0 ell. mere.

Kan man installere nogle filer/et mindre program på computeren (den siger en
fejl ang. nogle dll-filer) der kan klare dette, eller findes der et alternativ
til WinMx ell. Napster, der kan køre m. I.E 3.02??

Vh Sjaelfre

--
Posted from 64.ppp1-8.hob.worldonline.dk [213.237.85.64]

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-09-01 00:33

Mon, 24 Sep 2001 21:55:10 +0000 (UTC), skrev "Mads Ingvar"
<sjaelefred@yahoo.com>:

>Min nyligt tilkomne gamle IBM m. kun 8 ram, kan kun køre m. Internet Explorer
>3.02, og WinMx ell. Napster kræver åbenbart 4.0 ell. mere.

Når man poster indlæg i flere grupper, så bør man X-poste, dvs.
sende den til flere grupper samtidig, ved at skrive alle
gruppenavnene i Til/Newsgroupnavnfeltet og så sætte fut til den
mest relevante.

Se gerne <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>

Men normalt er der ingen grund til at poste i flere grupper, og
slet ikke så nært beslægtede grupper, som du har gjort.

De fleste følger sikkert med i flere af
dk.edb.internet.*-grupperne, så er der nogen, der kan hjælpe dig,
så skal du nok få svar.

Fut: news:dk.admin.netikette, dvs, svar herpå bliver bragt i
denne gruppe.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Peter

Dato : 25-09-01 19:05

> Findes der et alternativ til WinMx ell. Napster, der kan køre m. I.E
3.02??

Der er mange af den slags programmer i dag, men hvilke der kan køre på den
gamle spand du omtaler ved jeg dog ikke
Du kan prøve med fx. Kazaa, eDonkey, iMesh, Bearshare, audiogalaxy og hvad
de nu ellers hedder allesammen..
Bare søg på google!

/Peter

Fra : Mads Ingvar

Dato : 25-09-01 22:19

"Peter" <admin@silkeborgmuseum.dk> wrote in message

> Der er mange af den slags programmer i dag, men hvilke der kan køre på den
> gamle spand du omtaler ved jeg dog ikke

Så, så

Du kan prøve med fx. Kazaa, eDonkey, iMesh, Bearshare, audiogalaxy og hvad
> de nu ellers hedder allesammen..
> Bare søg på google!
>
> /Peter

Ok, tak for hintet

--
Posted from 118.ppp1-5.ski.worldonline.dk [212.54.91.118]