Lopper!!
Fra : EC.vte

Dato : 11-12-00 13:27

Hej,

Vi har lige hentet Sille's legekammerat - en lille forladt og absolut
bedårende killing på godt tre måneder. Men han er fyldt med lopper. Jeg blev
af min dyrlæge anbefalet Front Line Spray, men glemte at spørge hvornår det
virker. Det er ikke til at læse på flasken - sådan helt konkret. Jeg tænker
på at Sille jo ikke har lopper (hun er indekat endnu). Den lille nye og
Sille er endnu ikke præsenteret. Hvad gør jeg bedst for at undgå
loppeepidemi??

Hilsen Elin

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-12-00 16:45

Frontline skulle udrydde alle levende lopper inden for ca 24 timer, hvis du
også sprayer det rum killingen har været i med methopren skulle du være ovre
problemet.

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : EC.vte

Dato : 11-12-00 18:16

Hvor fåes methopren - også på apoteket???

Elin

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 11-12-00 23:53

ja også der eller i dagligvare handlen...
det sidste sted er det sikkert også billigere ;)))

--
Med venlig hilsen & Miauu

Henrik & Melissa

Genvejstastfif : vil du have den seneste ændring i det bibliotek som
stifinder peger på ?? tryk F5 for opdatering

Fra : Nina El Falaki

Dato : 11-12-00 22:22

Det tror jeg ellers hos Matas eller hos dyrehandleren