Mere WTC snak
Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 24-09-01 21:00

Hej
Jeg fandt lige det her link http://www.rronline.com/tribute/ hvor amerika
igen hylder deres helt med sang og musik gennem mp3-filer som kunstnerer har
stillet til rådighed. En af sangene er Eric Claptons "Tears in heaven" der
er mixet sammen med actualities , altså cnn-snak præsident bush taler osv.
Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes. Det er lige før det virker som
en parodi, men interessant er det da....

/Troels

Fra : Tue Linder

Dato : 25-09-01 20:32

Der er virkelig blevet spillet på vores følelser,på hvores
sammenhold her i vesten,fremkaldt tårer,og halleluja.
Et af mine skræmmebilleder var at kunstnere ville gå sammen
og lave plat på gamle sange,og udsende en ganske almindelig cd
og sige at dette er en WTC-cd så køb den!
En tanke bliver ved at presse sig på.
Kan i huske da Clinton bombede Sudan i 98,
hvad hvis Sudanesesiske kunstnere gik sammen og lavede
en tribute for de omkomne,
ville vi så betegne det som en fjendtlig,terroristisk handling rettet mod
vesten?
Langt ude,jeg ved det men jeg har læst mange mails angående WTC-katastrofen
på forskellige nyhedsgrupper,og det er som om menneskers omsorg og
medmenneskelighed ikke går længere end til "vestens grænser".
Mennesker er blevet sat i bås som aldrig før.
Så danske kunstnere, i stedet for at lave en dansk WTC-cd,
så lav en cd der ser det fra alles side og ikke er med til at fjerne os fra
hinanden.
Open for beatings.

Læs hvad andre amerikanere (Noan Chomsky,Jello Biafra) mener på:

www.AlternativeTentacles.com

Mvh Mr.T

Troels Lund Laursen <tllund@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3baf90fe$0$4794$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...