Blue Dolphin
Fra : Michael Sørensen

Dato : 24-09-01 21:02

Hej

Nogle der har gode råd til hvilket bundlag Blue Dolphin (Haplochromis
(Cyrtocara) moorii) ville være glad for?

Mvh. Michael

Fra : Jesper Bohmann

Dato : 25-09-01 07:33

Ikke lige et svar på din post, men mere mit eget spørgsmål-
Er der nogen der har billeder af disse fisk? Hører om dem tit men har
ikke lige fundet noget billede af dem.

Mvh.
Jesper

Fra : Tina Bach Larsen