Vise en text fil
Fra : Jon

Dato : 24-09-01 19:35

Hvordan kan jeg vise en textfil der blir opdateret en gang om ugen, på en
html side, jeg bruger NetObjects 4 til at siden i. Jeg ved ikke så meget om
html koder.

--
Jonathan s
Cpuidmax www.chiptek.org

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 25-09-01 09:10

Jon wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Hvordan kan jeg vise en textfil der blir opdateret en
> gang om ugen, på en html side.

Prøv Server Side Includes (SSI). Det er en teknik hvor man blandt andet kan
inkludere én eller flere sider ind på andre sider.

Undersøg om dit webhotel understøtter SSI, og læs mere om hvordan du gør
her:

http://www.html.dk/tutorials/ssi/

Mvh
Jonas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 25-09-01 09:13

Jonas Astrup - html.dk wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Prøv Server Side Includes (SSI).....

...eller evt. med iframes - det stiller ikke noget krav til dit webhotel, men
er mindre elegant. Læs mere her:
http://www.html.dk/dokumentation/html4/tags/iframe/

Fra : Jon

Dato : 25-09-01 13:41

Tusin tak, det var lige det jeg manglede.

--
Jonathan s
Cpuidmax www.chiptek.org og snart www.cpuid.dk