Reminder - udstilling i morgen søndag
Fra : Camilla Scharff

Dato : 09-12-00 15:56

Hej alle

Bare lige en sidste lille "husker" om, at der i morgen - søndag den 10.
december - afholdes udstilling...

Det er en Killing/ungdyr/kastrat-udstilling, og den foregår i Remisen (ved
Trianglen), Blegdamsvej 132, 2100 København Ø, fra kl. 10-18 - der er
tilmeldt ca. 300 katte!

Mvh. Camilla

Fra : Fie & Christian

Dato : 10-12-00 20:26

Hej Alle

Jeg overtalte den bedre halvdel til at gå på Remisen idag, og jeg ville da
lige høre om der var tale om en "almindelig" katte-udstilling"? Jeg syntes
at der var ekstremt mange katte, alt for mange mennesker = alt for varmt og
indelukket for de små (men meeeget smukke) katte! Men eftersom det var min
første gang, så er det måske normalt, at der var sådan?

Jeg så forresten Camilla's bur, dog uden katte og helt uden Camilla
Ellers genkendte jeg ikke andre opdrætter-navne-var der flere af jer derude?

Hilsen
Fie

Fra : Camilla Scharff

Dato : 10-12-00 22:04

Hej Fie

Udstillingen i Remisen, som er en lille hal (!), er gået hen og blevet lidt
en tradition for mange mennesker - både os udstillere, men så sandelig også
publikum - dvs. at der år for år kommer flere og flere publikum og ser
misserne. Det er selvfølgelig både godt for klubben og for de opdrættere,
som tager killinger til salg med på udstillingen, for det er der mange, som
gør. Så jo, Remisen-udstillingen er desværre blevet lidt for "klemt" - og
jeg synes også at der var ekstremt mange publikummer i år, og dermed alt for
varmt i hallen...

Men det var da trist, at hverken kattene eller jeg var tilstede, da I kom
forbi - jeg har nu nok været sammen med kattene hos dommeren eller
lignende, det skal man jo ind i mellem, når man er på udstilling
Og ja, der var da ihvertfald en mere derude, nemlig Nina, som havde sin
lille ny Bengal-killing med - hun var sød! Så hende har du sikkert også set,
bare uden at vide, at det var Ninas mis

Og så mødte jeg jo indtil flere af de andre ng-skribenter på udstillingen,
det er da herligt! Men Fie, så kan jeg jo kun foreslå dig, at du og
Christian kommer på det næste katte-hygge-møde, som jeg havde tænkt at holde
en gang i slutningen af januar/starten af februar, så skal du se masser af
misser

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Fie & Christian <dovenlas@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:VNQY5.4097$0p2.257769@news000.worldonline.dk...

Fra : Fie & Christian

Dato : 10-12-00 22:42

Hej igen!

Ja, jeg har været lidt interesseret i de her katte-møder, men syntes ikke
lige, at jeg var så "hærdet" i ng'en, at jeg skulle komme, men det kunne da
være hyggeligt

Fra : Kitty

Dato : 10-12-00 23:02

Fie & Christian wrote:

> [...]

> lige, at jeg var så "hærdet" i ng'en, at jeg skulle komme, men det kunne da

lille bengaler, men hverken Camilla er hendes kat. Var forøvrigt meget
imponeret over de mange utroligt smukke katte, men også af at der var så mange
mennesker. Det havde jeg ikke ventet. Det er nemlig også første gang jeg har
været på udstilling og det bliver bestemt ikke den sidste. Købte 2 små
skindmus der Puha lugter til mine små, men de syntes de er dejlige.

Hilsen Kitty

Fra : Camilla Scharff

Dato : 10-12-00 23:41

Fie & Christian skrev i
> [...]
> lige, at jeg var så "hærdet" i ng'en, at jeg skulle komme, men det kunne

Pjat med dig - der er ingen forskel på om man er "hærdet" eller ej! Du skal
være mere end velkommen - og det gælder selvfølgelig også for alle jer
andre
Info om dato og tid mv. følger senere (efter jul...)

Mvh. Camilla
www.burmese.dk

Fra : Nina El Falaki

Dato : 10-12-00 21:48

Hej

Udstillingen i Remisen er ikke en af de største, men der kommer rigtig mange
"publikummer" til netop denne udstilling.

Jeg var også derude med min bengal, Helene. Jeg mødte flere her fra gruppen
bl.a. Ann, Kitty, Grit.

Synd vi ikke fik hilst på hinanden

--
Nina El Falaki