Vedr. Telmore igen igen!
Fra : Erik Graversen

Dato : 24-09-01 19:02

De fleste problemer, om overflytning til Telmore man kan læse om her, syntes
at være sket ved overflytning fra Sonofon. Right?
Er der nogen der har erfaringer ved overflytning fra andre selskaber? F.eks. debitel?

Mvh,

--
Erik Graversen.

e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk

Pitstop VG-8: http://www.vg-8.subnet.dk

Fra : Muri

Dato : 24-09-01 21:39

Mobilix/Orange har også været et problem, bestilte flytning den, 24 juli har
stadig ikke hørt fra dem.

Jeg har tilmeldt en del venner, der har ikke været problemere med flytning
fra sonofon og TDC.

Mvh
Muri

Fra : Katja Marquardsen

Dato : 26-09-01 19:57

Jeg er igang med flytning fra Debitel -> Telmore.
Telmore modtog min betaling af de 199kr d.1/7, og jeg bad om at få
flyttet abb. fra 1/8 da jeg der havde opsagt abb. hos Debitel.
Tiden gik og jeg hørte intet, kontaktede så Telmore ( Debitel havde
godt nok ikke lukket mit abb, men som bekendt kræver de 3kr/min når
man er uden for abb. som jeg jo selvfølgelig var ) og han ville rykke
for det.
14 dage senere kom sim-kortet fra Telmore så, det var omkring den 1/9,
men der stod så at det først ville virke her fra 10/10.01 af...så nu
venter jeg med tålmodighed på at skifte fra 3kr/min til 1,20/min!

MVH
Katja

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 27-09-01 06:22

Og Telmore venter på at få en ny kunde.

Vi (Telmore) har fået meget på "puklen" over den langsomme process,
hvilket naturligvis har været vores ansvar (Men vi har desværre været
100% afhængig af TDC). Vi forudså allerede problemerne i begyndelsen
af juni måned (Se):

http://www.infopaq.dk/default.asp?ArtikelNr=1374823

2½ måned senere er selvsamme Direktør hos TDC knap så markant:

http://www.infopaq.dk/default.asp?ArtikelNr=1427447

Intet ville glæde os mere end hvis tingene foregik langt mere
smertefrit, der er for Telmore ikke bare tale om nye kunder (Vi i
sagens natur meget gerne vil have), men også om ekstremt øget
omkostninger til support m.m. Man kan jo altid gætte lidt på hvem der
mon er den lidt "træge" part i processen, den operatør der skal vinke
farvel til kunden, den operatør der styrer det administrative, eller
den operatør der får den nye kunde !

Puklen af kunder der "hænger" er under kraftig afvikling, men alligvel
har vi besluttet os for at oprette vores eget teknik og kundecenter,
til at håndtere sagerne. Det betyder bl.a. at man snart vil kunne
kigge med på hele forløbet via. et Web-interface.

Med venlig hilsen

Frank Rasmussen - Telmore A/S

Fra : Erik Graversen

Dato : 27-09-01 20:17

Frank,

Der var ikke det jeg hellere ville end flytte over til jer. Men jeg ønsker ikke at
være uden mobil i måneder. Den dag du kan sige at nu vil der kun være en
uges ventetid (F.eks. her i gruppen) kan du rolig regne mig med som kunde hos Telmore.
Jeg tror dig fuldt ud når du antyder hvem der er den "træge" part i det her spil.
Håber at i får noget ud af jeres erstatningskrav mod TDC.

Mvh,

Fra : Telmore - Frank Rasm~

Dato : 27-09-01 23:06

Hej Erik

Vi har heldigvis formået at få pressen til at interessere sig lidt
mere for historien, mon ikke der sker noget markant de kommende dage

Frank Rasmussen - Telmore A/S

On Thu, 27 Sep 2001 21:16:38 +0200, "Erik Graversen"

Fra : Lars Christensen

Dato : 28-09-01 13:29

On Thu, 27 Sep 2001 22:06:09 GMT, fr@telmore.dk (Telmore - Frank
Rasmussen) wrote:

>Vi har heldigvis formået at få pressen til at interessere sig lidt
>mere for historien, mon ikke der sker noget markant de kommende dage

Det er egentlig utroligt at der skal så lidt til

Lars

Fra : PHK

Dato : 28-09-01 14:51

"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Håber at i får noget ud af jeres erstatningskrav mod TDC.

OG at I deler erstatningen ud til kunderne med rund hånd.

--
_
|_|