Og Telmore venter på at få en ny kunde.
Vi (Telmore) har fået meget på "puklen" over den langsomme process,
hvilket naturligvis har været vores ansvar (Men vi har desværre været
100% afhængig af TDC). Vi forudså allerede problemerne i begyndelsen
af juni måned (Se):
http://www.infopaq.dk/default.asp?ArtikelNr=1374823
2½ måned senere er selvsamme Direktør hos TDC knap så markant:
http://www.infopaq.dk/default.asp?ArtikelNr=1427447
Intet ville glæde os mere end hvis tingene foregik langt mere
smertefrit, der er for Telmore ikke bare tale om nye kunder (Vi i
sagens natur meget gerne vil have), men også om ekstremt øget
omkostninger til support m.m. Man kan jo altid gætte lidt på hvem der
mon er den lidt "træge" part i processen, den operatør der skal vinke
farvel til kunden, den operatør der styrer det administrative, eller
den operatør der får den nye kunde !
Puklen af kunder der "hænger" er under kraftig afvikling, men alligvel
har vi besluttet os for at oprette vores eget teknik og kundecenter,
til at håndtere sagerne. Det betyder bl.a. at man snart vil kunne
kigge med på hele forløbet via. et Web-interface.
Med venlig hilsen
Frank Rasmussen - Telmore A/S
On Wed, 26 Sep 2001 20:57:05 +0200, Katja Marquardsen
<pyntedyr@amagerkollegiet.dk> wrote:
>Jeg er igang med flytning fra Debitel -> Telmore.
>Telmore modtog min betaling af de 199kr d.1/7, og jeg bad om at få
>flyttet abb. fra 1/8 da jeg der havde opsagt abb. hos Debitel.
>Tiden gik og jeg hørte intet, kontaktede så Telmore ( Debitel havde
>godt nok ikke lukket mit abb, men som bekendt kræver de 3kr/min når
>man er uden for abb. som jeg jo selvfølgelig var ) og han ville rykke
>for det.
>14 dage senere kom sim-kortet fra Telmore så, det var omkring den 1/9,
>men der stod så at det først ville virke her fra 10/10.01 af...så nu
>venter jeg med tålmodighed på at skifte fra 3kr/min til 1,20/min!
>
>MVH
>Katja
>
>
>On Mon, 24 Sep 2001 22:39:22 +0200, "Muri" <muri@email.dk> wrote:
>
>>Mobilix/Orange har også været et problem, bestilte flytning den, 24 juli har
>>stadig ikke hørt fra dem.
>>
>>Jeg har tilmeldt en del venner, der har ikke været problemere med flytning
>>fra sonofon og TDC.
>>
>>Mvh
>>Muri
>>
>>
>>
>>"Erik Graversen" <erikgr@mail1.stofanet.dk> wrote in message
>>news:3baf74d8$0$4796$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
>>> De fleste problemer, om overflytning til Telmore man kan læse om her,
>>syntes
>>> at være sket ved overflytning fra Sonofon. Right?
>>> Er der nogen der har erfaringer ved overflytning fra andre selskaber?
>>F.eks. debitel?
>>>
>>>
>>> Mvh,
>>>
>>> --
>>> Erik Graversen.
>>>
>>> e-mail: erikgr@mail1.stofanet.dk
>>>
>>> Pitstop VG-8:
http://www.vg-8.subnet.dk
>>>
>>
>