Software opdatering selv?!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 24-09-01 18:02

Hej NG!

Har nu set en masse indlæg ang. SW opdatering, og jeg har dertil et par
spørgsmål:

Kan det virkelig passe, at det ikke på nogen måde er muligt at opdatere en
mobil selv? Hvordan gør servicebutikken det?
Hvor får man fat i softwaren? -Eller er det en godt beskyttet software der
kun udleveres til aut. forhandlere?

Håber på svar!
Venlig hilsen Lasse

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-09-01 18:19

Lasse Rønlev skrev:

>Kan det virkelig passe, at det ikke på nogen måde er muligt at opdatere en
>mobil selv?

Jeg går ud fra du snakker Nokia-telefoner her?
For menneskepenge, nej - der er det ikke muligt.

>Hvordan gør servicebutikken det?

De har det rette udstyr.

>Hvor får man fat i softwaren? -Eller er det en godt beskyttet software der
>kun udleveres til aut. forhandlere?

Værkstederne har noget udstyr der kan, som Nokia laver. Med
flasher-kabler kan det ikke lade sig gøre.
Gutten der har lavet Dejan-flasher har lavet noget udstyr der kan
klare det, men det koster kassen - husker ikke præcis hvad jeg har
fået det tilbudt for - men det var absolut ikke noget jeg ville købe
til den pris.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 25-09-01 10:00

Tak for svaret! -Og undskyld mit spørgsmål er blevet posted så mange gange,
OE lavede vist en BØF!

VH Lasse Rønlev

! * * *