Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Login på www.fotokritik.dk
Fra : Mads Pedersen

Dato : 24-09-01 18:10

Jeg har et problem med login på fotokritik.dk. Når jeg går ind på siden er
jeg tilsyneladende allerede logget ind. I hvert fald er der kun mulighed for
at trykke "log ud" og ikke "log ind"

Det giver mig desværre ikke mulighed for at se min egen side som den ser ud
for udefra kommende.

Jeg forsøgte så at poste et indlæg i debatforummet om problemet, men fik at
vide at jeg " skulle være logget ind for at benytte funktionen".
Aaaaaargghhh...det eneste jeg kunne se af muligheder mht login/ud var
knappen med "log ud"

Jeg forsøgte mig så med at logge ud og derefter logge ind igen - stadigvæk
med beskeden om at jeg skal være logget ind for at benytte debatforummet.

Derudover er forsiden den samme som første gang i dag jeg var inde - jeg kan
end ikke se de billeder jeg selv lagde ind og som jeg i øvrigt har fået
kommentarer på.

Problemerne startede SVJH umiddelbart efter at jeg havde været inde at rette
mine data og blandt andet oprettet en @fotokritik.dk - mailadresse, men
hvorvidt det har noget med det at gøre _aner_ jeg ikke.

Er der nogen der har et skud på hvad der kan være galt?

Mvh Mads