AKUT HJÆLP
Fra : Rasmus Færch

Dato : 24-09-01 18:06

Er der nogen der ved hvor/hvem man kan henvende sig til ang. syge og
forladte killinger ca 5 uger, har lige fundet dem i en gammel skrotbil,

Fra : Tina Bach Larsen

Dato : 24-09-01 18:10

Kattens værn har en døgnservice 38880447 de kan hjælpe dig og evt aftage
killingerne.

Mvh Tina

Fra : PiaR

Dato : 24-09-01 18:13

Dronning Olgas Vej 4
2000 Frederiksberg
Telefon 3888 1200
Telefax 3888 1205

eller

Inges Kattehjem
Ejbydalsvej 260
2600 Glostrup
Telefon 4485 3555
Telefax 4492 2255

Fra : Fie

Dato : 24-09-01 20:05

Hvor bor du?

Fie

Fra : Rasmus Færch

Dato : 26-09-01 22:29

Ja jeg skulle måske lige have nævnt hvor i landet jeg boede, men det hele er
overstået, takket være jeres hjælp, ikke mindst Tina Bach Larsen der var
hurtig på tasterne. Killingerne er blevet aflevert til Inges Kattehjem,
hvor de uden tvivl vil være i gode hænder.
Tak for hjælpen Mvh Rasmus

Fie <Fie@blaesenborg.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:HuLr7.4071$sE.295272@news000.worldonline.dk...

Fra : Tina Bach Larsen