Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Efterår, regn blæst og macro....
Fra : Jan Lauenborg

Dato : 24-09-01 17:21

Hej, jeg har testet en ringblitz på min Canon D30, om det virker, tja, døm
selv....

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=1107

Billedet er i øvrigt taget med en 50mm macro, blænde 16, 1/125 sek.

Med venlig hilsen

Jan Lauenborg

Fra : Jan Boegh

Dato : 25-09-01 18:55

"Jan Lauenborg" <jan.lauenborg@mail.dk> wrote in message news:3baf5b42$0$51397$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=1107
>
> Billedet er i øvrigt taget med en 50mm macro, blænde 16, 1/125 sek.

Imponerende!

mvh
Jan

Fra : Tom Wagner

Dato : 25-09-01 20:01

On Tue, 25 Sep 2001 19:54:30 +0200, "Jan Boegh" <jan@boegh.X_net>
wrote:

>Imponerende!

Var det ikke naturligt at diskutere billeder på fotokritik.dk på
fotokritik.dk?

Tom

Fra : Jan Boegh

Dato : 25-09-01 21:30

"Tom Wagner" <tomwag@worldonline.dk> wrote in message news:ovk1rt8gkr80nbn3q8i9lm26e6tvkf44b6@4ax.com...
> On Tue, 25 Sep 2001 19:54:30 +0200, "Jan Boegh" <jan@boegh.X_net>

> Var det ikke naturligt at diskutere billeder på fotokritik.dk på
> fotokritik.dk?

Næh - jeg gider ikke bruge web og foretrækker så afgjort usenet
med alle de fordele, der findes her.
Og fundatsen siger at man godt kan henvise til en webside i
forb. med diskussion af et billede, og om siden hedder
www.fotokritik.dk eller www.etellerandet.com er mig faktisk
underordnet - bare linken virker.

mvh
Jan

Fra : Henrik Boegh

Dato : 26-09-01 15:55

Tom Wagner told the rest of dk.fritid.foto:

[...]

> Var det ikke naturligt at diskutere billeder på fotokritik.dk på
> fotokritik.dk?

Den har været oppe for ikke så lang tid siden (to mdr.) i tråden 'Generelt
om Billedkritik/ Fotokritik' startende med
<news:3b8a67c8.2654699@news.groenjord.dk> .
Konklusionen var her at det er helt fint at diskutere billeder her i
gruppen og at det som Jan skriver er accepteret i henhold til fundatsen.

--
H e n r i k B o e g h ^ http://henrik.boegh.net/
*** There's an X_ to much in my email address ***