Glad for at have bumpet ind i denne gruppe~
Fra : Klaus Nygaard

Dato : 07-12-00 19:37

Hej!

Jeg er glad for at have bumpet ind i denne gruppe for et stykke tid siden -
da min søn fandt den 4-5 uger halvdøde killing i haven.

Jeg fik gennem gruppen gode brugbare råd - bla. til at få den til at holde
op med at tisse på gulvet. Jeg overvejede også på et tidspunkt at få
anskaffet mis mere, så de havde hinanden - men nu går det så godt med vores
Bumle og mine børn elsker den kat, de er ALTID sammen også om natten hvor de
sover arm i arm.

Jeg synes bare lige at I skulle vide at det et rart og bestemt oplysende
forum - som jeg følger tæt!

Julehilsner fra Jane

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-12-00 20:51