Vi har 6 små misser vil gerne vil have til~
Fra : ifom

Dato : 07-12-00 11:14

Hej

Vores firma kat fik for ca uger siden 8 killinger, fine misser, desværre et
hun blevet dræbt af en ræv som også har taget 2 af de små misser.
Vi har nu 6 tilbage, hvis du vil have en, kan den hentes gratis.

Med venlig hilsen

Ole
tlf 40 213072

Fra : N/A

Dato : 07-12-00 13:07

Fra : Gidde

Dato : 07-12-00 13:07

Helt og aldeles enig. Og hvis I har tænkt jer at anskaffe en ny firmakat, så
overvej dog at få den steriliseret (ligegyldigt om det er en hankat eller en
hunkat). Kontakt en dyrlæge eller KV først, så I er sikre på at gribe det
forsvarligt an!
Der er altså ingen grund til, at så mange bare lader dyrene formere sig uhæmmet
og derved bare øger mængden af killinger, som iøvrigt næsten kastes i nakken på
folk...hvordan skal katten nogensinde få en bare tilnærmelsesvis acceptabel
status, når man kan hente en killing på næsten hvert gadehjørne for max en 50'
er. ØV! Endnu en flok uønskede killinger!
Gid vi indførte samme regel om øremærkning og kastration som Norge vist netop
har!
Mvh. Gitte

Fra : Gidde

Dato : 07-12-00 13:11

Og nej, indlægget, jeg netop har postet, er virkelig ikke bare et surt opstød fra
en fanatiker, men derimod resultatet af lang tids frustrationer og bekymring. Det
gør altså ondt at tænke på, hvor mange katte, der lider fysisk under gentagne
uønskede graviditeter, dårligt foder og hvor mange killinger der hvert år
efterlades, smides ud eller foræres væk.
Gid jeg kunne formulere det mere venligt, men ærlig talt, det er altså svært...
Mvh. Gitte

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 07-12-00 13:16

> [...]
> hun blevet dræbt af en ræv som også har taget 2 af de små misser.
> Vi har nu 6 tilbage, hvis du vil have en, kan den hentes gratis.

Hej Ole.

Rart i prøver at finde nye hjem til dem istedet for at få dem aflivet!:)
Sådan nogen firmaer skulle der være nogen flere af!

Du burde nok lige skrive hvor gamle de ca. er og hvor i landet de kan
hentes. Desuden er det god neikette at poste køb/salg osv. af dyr i
news:dk.marked.privat.dyr , -det er dog svaæt at vide hvis man ikke har fået
det at vide eller har surfet rundt på http://www.usenet.dk

I kan evt. prøve at ringe og høre nogen dyrlæger om de kende nogen der
kunne være interesseret i en killing?

Held og lykke.

Rinnie Ilsøe

cc'et til Ole.

Fra : Grit Wessel

Dato : 07-12-00 14:23

> Vores firma kat fik for ca uger siden 8 killinger

Hvor gamle er killingerne? Deres alder er vist forsvundet ud af din tekst.

MVH Grit
--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://welcome.to/ginkgo/