Software opdatering Nokia
Fra : SFC

Dato : 24-09-01 14:52

Hvis man skal have opdateret softwaren i en nokiad 3310, kan de så gøre det
med det samme, eller skal den indleveres?
Hvad koster det, hvis der stadigvæk er garanti på telefonen??

Mvh SFC

----------------------------------

Fra : Morten Jensen

Dato : 24-09-01 15:46

> Hvis man skal have opdateret softwaren i en nokiad 3310, kan de så gøre
det
> med det samme, eller skal den indleveres?

Gøres mens du venter...

> Hvad koster det, hvis der stadigvæk er garanti på telefonen??

0 kr.... ellers 150 kr. uden garanti

Få låst din telefon op helt lovligt for 100kr.
Send en mail til mortenjensen@get2net.dk
eller ring på tlf. 60 60 65 65 Kolding
Siemens, Nokia & Ericsson

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-09-01 15:54

Morten Jensen skrev:

>Gøres mens du venter...

Det kommer nu an på hvorhenne. Jeg har hørt de nogle steder gør det
mens man venter, men ikke nogle af de steder jeg selv har været,
desværre.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: www.simlock.dk
Nyt design på siden er ved at være klar - kig forbi!