Printe et bestemt billede via et direkte l~
Fra : Fafnr

Dato : 24-09-01 14:48

Hejsa!!

Der skulle vel ikke være en af jeg smarte fyre derude der ved
hvordan jeg gør følgende:

Jeg (eller ham jeg arbejder for... har en hjemmesde med en
del billeder. De er lagt efter hinanden på en ASP side... (Jeg
ved godt det her er HTML, men jeg tror svaret vil komme som et
sådant, så bær over med mig...) Det jeg gerne vil have er at når
jeg trykker å et bestemt ikon (eventuelt et billede) så skal det
pågældende billede (eller det billede ikonen henviser til...)
udskrives. Men <i>kun</i> ( det... Nogen ideer?? Java måske??
Thx!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 24-09-01 21:38

Kan ikke gøres med HTML. ASP eller måske JavaScript.

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-09-01 01:57

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> skrev

> Kan ikke gøres med HTML. ASP eller måske JavaScript.

Kom dog med en løsning Jens Peter, ellers kan du jo lige så godt lade være
med at svare

Jeg irriterer mig mange gange over dine manglende evner til at besvare de
spørgsmål der kommer - og dine meget kortfattede svar, som ingen fatter en
brik af.

Kan du ikke svare på de spørgsmål der kommer, er der nok bedre at lade
være - din seriøsitet er ikke for god i forvejen på grund af din holdning
til quote og meget andet .

Min bedste opfordring er derfor at du skifter navn (og holdning; det hører
jo sammen) og skriver noget ordentligt - og lader være med at komme med
noget bavl du ikke har forstand på.

Nu bliver det jo for alvor spændende hvad Jens Peter Carlsen vil kalde sig i
fremtiden

--
Allan

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 30-09-01 17:53

Hvorfor? Hvis det ikke kan gøres med HTML eller CSS hører det jo ikke
til i denne gruppe. Af mit svar burde det fremgå hvor der skulle
spørges.
Desuden er jeg ikke god nok til ASP til lige at ryste noget sammen.
Som du kan se med al tydelighed kom jeg netop ikke med noget bavl jeg
intet vidste om.