Hørte I hvad hun sagde
Fra : malgre-tout

Dato : 06-12-00 19:44

Ta buks......

Nej det sagde hun ikke.

I den sidste Robinson udsendelse skulle deltagerne gætte hvem forskellige
ting tilhørte. Deriblandt var der en kattefigur af træ som tilhørte Ebbe.
Pia mente den måtte tilhøre en kvindelig deltager, for hun syntes at det var
en "pigeting", og hun syntes det ville være underligt hvis hun besøgte en
mand og fandt sådan en katte figur i hans hjem.

Er jeg underlig?

Med venlig hilsen
Niels
=/\ . . /\=

Fra : Camilla Scharff

Dato : 06-12-00 20:36

malgre-tout skrev :
> [...]
> en "pigeting", og hun syntes det ville være underligt hvis hun besøgte en
> mand og fandt sådan en katte figur i hans hjem.

He he, Niels - "farligt" spørgsmål )
Nej, men bortset fra det, så er du vel ikke såååå underlig... Jeg er da
ret overbevist om, at indtil adskillige mænd jeg kender, godt ville have
sådan en sød lille mis stående på hylden... De ville måske nok ikke selv
købe den - men det har bare noget at gøre med, at de ikke tænker i "nips" på
samme måde som de fleste kvinder gør (altså, man ser en eller anden tingenot
i en forretning og kan straks allerede se den hjemme på hylden, hvor den
bare ville passe SÅ godt!) - men hvis nogen forærede dem sådan en
kattefigur, så ville de garanteret være glade for den!

Mvh. Camilla °<(

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 06-12-00 21:48

"malgre-tout" <just4y@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> en "pigeting", og hun syntes det ville være underligt hvis hun besøgte en
> mand og fandt sådan en katte figur i hans hjem.

Ikke nødvendigvis, medmindre du altså også har sådan en figur

Ole Palmhøj
Dark Moon Abyssiniere
http://home.worldonline.dk/~darkmoon

Fra : N/A