SMS på pc vha. datakabel??
Fra : Jesper

Dato : 24-09-01 13:07

Er der nogen som ved om man vha. et datakabel til sin mobiltelefon, kan
sende og modtage sms-beskeder på sin pc, i stedet for at skrive/modtage
smsser på sin mobil?

Er der andre muligheder for at bruge sin pc, til at sende OG modtage
smsbeskeder som om man brugte sin egen mobiltelefon? (dvs. så ens eget
afsender(mobil)nummer fremgår af afsendte beskder.)

VH
Jesper Rasmussen

Fra : Morten B

Dato : 24-09-01 13:20

"Jesper" <backstreet@mailme.dk> wrote in message
> Er der andre muligheder for at bruge sin pc, til at sende OG modtage
> smsbeskeder som om man brugte sin egen mobiltelefon? (dvs. så ens eget
> afsender(mobil)nummer fremgår af afsendte beskder.)

www.coolsms.dk kan du sende med dit eget nummer som afsendernummer.
Det kræver at du registrerer dig. Det hele foregår under menupunktet
Telefonbog.

/Morten

Fra : maxses

Dato : 24-09-01 13:34

Det kommer jo an på hvilken telefon du har, jeg kan med min ericsson...

Men men, ericsson styre jo oxo :)

LOL

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Hans

Dato : 25-09-01 13:46

> [...]
> Er der nogen som ved om man vha. et datakabel til sin mobiltelefon, kan
> sende og modtage sms-beskeder på sin pc, i stedet for at skrive/modtage

Det kan man med Nokia 6210 ...

Fra : ABL

Dato : 25-09-01 15:48

Hej
Man kan også anvende Ir port i stedet for kabel

Allan

Fra : Jesper

Dato : 26-09-01 10:14

Jeg søger en mulighed for at modtage sms-beskeder på sin pc. Desuden
muligheden for at sende sms-beskeder fra sin pc, via datakabel til sin
telefon, som så sender beskederne videre.

Men findes der software til pcen som gør at man modtager sine smsbeskeder i
den software i stedet for på sin telefon?

Har DU rent faktisk prøvet at modtage en smspå din pc vha. denne software?

Jesper Rasmussen

Fra : maxses

Dato : 26-09-01 10:27

> Men findes der software til pcen som gør at man modtager sine
smsbeskeder i
> den software i stedet for på sin telefon?

Ja jeg har noget fra ericsson, det kan vidst også downloades på
www.ericsson.dk/com

> Har DU rent faktisk prøvet at modtage en smspå din pc vha. denne
software?

Ja det har jeg, men telefonen modtager jo beskeden og computeren henter
så beskeden...

Mvh Max

http://www.kandu.dk/

Fra : Tommy Hass

Dato : 28-09-01 16:29

> [...]
> den software i stedet for på sin telefon?
>
> Har DU rent faktisk prøvet at modtage en smspå din pc vha. denne software?

Det kommer jo helt an på din telefon. Jeg har nokia 6210 og nokia pc suite
4. der fungere det som du ønsker perfekt.
Jeg bruger dog Ir port og ikke Kabel.

/Thass

--
The badest clan alive --> http://home.fmnet.dk/thassman/