Jason Newsted
Fra : Michael Petersen

Dato : 24-09-01 13:15

Sad lige og så Liveshit Binge & Purge i weekenden og blev lidt nostalgisk.

Er der nogen der ved hvad Jason har gang i efter han har droppet Metallica?

Kører han solo eller hvad. Er der nogen (u)officelle rygter om en evt
afløser til jobbet hos metallica(måske Ron Mcgoney kan få sit gamle job
tilbage

Michael

Fra : Andreas N Rasmussen

Dato : 24-09-01 15:18

Michael Petersen <mcp_dk@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> Kører han solo eller hvad. Er der nogen (u)officelle rygter om en evt
> afløser til jobbet hos metallica(måske Ron Mcgoney kan få sit gamle job

Se rock.jubii.dk. Han har startet sit eget band (surprise
surprise),Echobrain, hvor Kirk Hammet også er med på et af numrene.

Om Hetfield selv er kommet ud af rehab endnu ved jeg ikke.

Der er masser af rygter om en ny bassist, men selvfølgelig ingen
konfirmerede. De sagde på et tidspunkt at de ville optage deres næste
studioalbum uden bassist hvis de ikke ku finde en.

MVH ANR

"I could crush him like an ant - but that would be too easy. No, revenge
is a dish best served cold - I'll bite my time and when he least expect
it, I'll... - Ah, what the hell, I'll just crush him like an ant!"
-Montgomery Burns

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 26-09-01 14:14

> [...]
> konfirmerede. De sagde på et tidspunkt at de ville optage deres næste
> studioalbum uden bassist hvis de ikke ku finde en.

******
Newsted skal efter sigende være bassist på Voivod's næste studio-album, hvor
også den originale sanger er med igen...
Men foreløbig skal han ikke med på en eventuel tour.

MVH Claus Ellegaard Skytte