Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitalfremkaldelse til 30x45 cm
Fra : Jette Randløv

Dato : 24-09-01 12:45

Kender I til et sted man kan få lavet
digitalfremkaldelse i størrelsen 30x45 cm? Alle de
steder jeg har set er max størrelse 20x30 cm. Jeg er
fuldt ud klar over at fremkaldelsen ikke vil se pæn ud
tæt på.

mvh
Jette Randløv

Fra : Pia

Dato : 24-09-01 12:58

Photocare har op til 50x70 men vistnok ikke alle butikker. Gentofte tror jeg
var den jeg fik at vide for ca. 6 mdr siden.

:Pia

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-09-01 13:04

"Jette Randløv" wrote:

> [...]
> steder jeg har set er max størrelse 20x30 cm. Jeg er
> fuldt ud klar over at fremkaldelsen ikke vil se pæn ud

Acrobat Multimedia har ikke begrænsninger på størrelsen..!

http://www.acrobat.dk

Fra : Erik Hansen

Dato : 24-09-01 14:52

Hej Jette

Prøv hjemmesiden www.colormailer.com .
Det er et firma som har hovedsæde i Sweitz med filial i danmark.
Jeg bruger det selv. Priserne er rimelige og kvaliteten er bare i top.
Det laver billederne på rigtigt Agfa fotopapir
Jeg har fået lavet en 50 x 70 cm forstørrelse fra digital 3,3 mill. pixel,
og det er bare flot. Kornene er ikke generende og det er bare skarpt.

God fornøjelse
med venlig hilsen
Erik Hansen

Jette Randløv <randlov@nbi.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3BAF1CA5.2CB497E4@nbi.dk...

Fra : Jette Randløv

Dato : 24-09-01 16:07

Erik Hansen wrote:

> Prøv hjemmesiden www.colormailer.com .

Ser godt ud! Det kunne også være sjovt med en t-shirt, men de er lidt
halv-dyre (159 kr).

Tak!

Hvis nogen kender til firmaer der er billigere end
129 kr for 40x50 cm er jeg stadig interesseret.

Jette

Fra : Knud Nielsen

Dato : 24-09-01 16:37

> Hvis nogen kender til firmaer der er billigere end
> 129 kr for 40x50 cm er jeg stadig interesseret.

Alt er naturligvis relativt..... men...... en forstørrelse med de mål til
billigere penge vil ikke være værd at se på!

mvh
Knud Nielsen
kn@pc.dk
http://kn.cjb.net

Fra : Den glade dreng

Dato : 24-09-01 17:12

Knud Nielsen <kn@pc.dk> skrev i en nyhedsmeddelelse:3baf5223$0$259$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Alt er naturligvis relativt..... men...... en forstørrelse med de mål til
> billigere penge vil ikke være værd at se på!
hmmm

Dem jeg har fået lavet til 19 kr efter negativ hos Bingo har været helt fine.

hilsen

Per

Fra : U. Pedersen

Dato : 24-09-01 15:32

On Mon, 24 Sep 2001 13:44:37 +0200, Jette Randløv <randlov@nbi.dk>
wrote:

> [...]
>steder jeg har set er max størrelse 20x30 cm. Jeg er
>fuldt ud klar over at fremkaldelsen ikke vil se pæn ud

helt op til 70x100 lover denne fotohandler
http://www.fotogerlach.dk/

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Lars Møller

Dato : 24-09-01 21:09

Hej Jette.

Vi laver forstørrelser op til 30x45cm i 400dpi på Kodak Royalpapir i både
blank og mat, både fra negativ og digital fil (bitmap + PhotoShop (.psd))
til 50,- pr. stk.

Se www.renholt.dk .

(PS. vi har ændret prisen på alm. 10x15cm til 24 stk. fast pris 99,- + 4,-
pr. 10x15cm herudover).

Med venlig hilsen
Lars Møller
Renholt Foto