Kattemøde i Jylland.
Fra : Ulla

Dato : 04-12-00 23:56

Efter en lang træls periode med virus, formatering, formatering igen og
efterfølgende bøvl med Mobilix's newsserver (jeg håber den ikke går i
skuddermudder igen lige med det samme), er jeg nu på banen igen og klar til
at invitere til jydsk kattetræf. Men..... skal det være før eller efter jul,
hverdag eller weekend? giv et praj, så konfererer jeg med min husbond.

Med Venlig Hilsen Ulla og Rosin som forhåbentlig er ude at fange muldvarpen
lige nu.

--
"Alt hvad jeg behøver at vide har jeg lært af min kat"
Af: Suzy Becker

Fra : jetpool

Dato : 05-12-00 04:45

Mit problem er at efter jul ved jeg ikke endnu hvad der passer bedst, da jeg
arbejder i weekender, men jeg er da interesseret, hvis jeg kan passe det
ind.
Det er lidt besværligt at skrive dette, da Venus skal kæles med samtidig,
det er godt Freja ikke er hjemme lige nu.

Mvh.
Mor ti to hunkatte

Ulla <ullaogasger@mobilixnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:PjVW5.19$mD4.9161797@superman.mobilixnet.dk...

Fra : Stine

Dato : 05-12-00 13:57

Hej.
Personligt vil jeg foretrække at det bliver på en hverdag, da jeg arbejder i
weekenden )
Efter jul kanjeg kun sige at i uge 4 kan jeg ikke - skla til Norge for at
hente min nye lille tæve-hvalp ) Og jeg glæder mig.. Gad vide hvad Midi
vil sige til den ??
Hun gider nemlig ikke mine andre 3 hunde....

Stine

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 06-12-00 00:12

Hej
Flytter til Jylland til Januar, så er da interesseret i kattemødet, engang
efter Januar *S*
Joan

Fra : pia larsen

Dato : 07-12-00 19:12

*Hej Ulla

Jeg vil meget gerne være med til det kattemøde.
Men mon ikke, det kan være svært at fnde tiden til det her i december? Jeg
vilmeget gerne i januar, og da kan jeg både hverdag og weekend, da jeg (så
vidt jeg ved) ikke skal lave andet end at vente på afgørelsen over min
hovedopgave*gyser*

Ser frem til at møde jer alle

Pia