Katteurt og hjemmelavet legetøj
Fra : Claus og Pia Lihme

Dato : 04-12-00 00:15

Hejsa Allesammen !!

Her er en af mine utallige links til kattesider. Der er sååå mange søde
katte senge osv, og på side 3 er der catnip-toys som er hjemmelavede. Det er
bare stof (kattestof, selvfølgelig ) som er overlocket sammen. Jeg ville nok
sy en inderpose af tætvævet bomuld for at sikre det ekstra.

http://www.customcatstuff.com

Kattestof er lidt svært at få i Danmark, men mon ikke også misserne egentlig
er ligeglade ??

Knus fra Pia

NB. Den lille "tynde killing" spiser godt nu - den lille mave bliver større
og større !! Tak for de gode råd !!

Pia : Pia@lihme.com

Look at my cats, quilts and other stuff at:
http://albums.photopoint.com/j/AlbumList?u=404324