Kattetræf Brøndby
Fra : Denise

Dato : 24-09-01 06:37

Hej alle
Nu synes jeg det er min tur til at holde kattetræf, så hvad med en tur til
Brøndby (v.Glostrup) fredag den 26.10.
Kan ses (og beføles): Molly, Silver shaded Brite 12½ år, dejlig bamse men
lidt af en bitch.
Dino og Blonde, 6½ år Somali-katte, utroligt kælne og frække.
Ellers det sædvanligt kattesnak tilsat lidt kager, kaffe, cola og chips.
Alle kattefreaks er velkomne, skriv om dato er ok.
Hilsen Denise

Fra : Grit Wessel

Dato : 24-09-01 12:23

> så hvad med en tur til Brøndby (v.Glostrup) fredag den 26.10.

Hej Denise

Jeg vil gerne komme, hvis jeg altså må holde muligheden for et afbud åbent.
Min far har nemlig fødselsdag den dag, og hvis han inviterer, så må det være
vigtigere

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Mette Bjørnstad Rahm

Dato : 24-09-01 12:51

> [...]
åbent.
> Min far har nemlig fødselsdag den dag, og hvis han inviterer, så må det

Hehe, min svigermor holder 50 års fødselsdag om lørdagen og jeg tror at
Jesper tager over til hende fredag og hjælper, og så kommer jeg bare til
festen *griner skummelt* -
Min søster har fødselsdag om lørdagen, og med mindre hun holder noget
interessant (sådan skal man sige det) så kommer jeg *grin*

Nænæ, et hyggeligt kattetræf er vigtigere end noget andet *hihi*

- Mette

Fra : Denise

Dato : 25-09-01 12:27

Hej Grit
Selvfølgeligt er afbud tilladt hvis noget dukker op, håber dog ikke det sker

Hilsen Denise

Fra : Mette Bjørnstad Rahm

Dato : 24-09-01 12:49

Jaaaa, god ide !! Jeg tror godt jeg vil komme

- Mette

--

-----
Killinger til salg/Kittens for sale

Fra : Denise

Dato : 25-09-01 12:29

Hej Mette
Lyder godt, jeg mailer senere min adresse og tlf. til alle der melder sig.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 25-09-01 19:11

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in

> Hej Mette
> Lyder godt, jeg mailer senere min adresse og tlf. til alle der
> melder sig. Hilsen Denise

Oss mig oss mig

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Nina El Falaki

Dato : 25-09-01 21:29

Hej Denise

Jeg vil også med.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Ann K.

Dato : 25-09-01 21:39

Ja, osse mig... selv om jeg da ikke regner med at "limousine-servicen" kører
lige dén aften!
Glæder mig.
Ann

Fra : Denise

Dato : 26-09-01 08:18

Hej Ann
Hihi, jeg kan da godt hente ved Glostrup station, især hvis måske der samles
lidt flere, men
det kan vi da tage over telefonen, ellers er der ca. 10 min gang fra
stationen.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 27-09-01 19:02

"Ann K." <tsars@os.dk> wrote in

> Ja, osse mig... selv om jeg da ikke regner med at
> "limousine-servicen" kører lige dén aften!
> Glæder mig.
> Ann

Århhh, det kan vi vel godt finde ud af

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-09-01 18:52

d. 24/09/01 7:36 skrev Denise på Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk i artiklen
> [...]

> Ellers det sædvanligt kattesnak tilsat lidt kager, kaffe, cola og chips.
> Alle kattefreaks er velkomne, skriv om dato er ok.

Hej Denise

Datoen er fin, så regn mig med i koret . Sig til, hvis du har brug for
at man tager noget med.
--
Mange hilsner fra Ann R

Fra : Helle Andersen

Dato : 26-09-01 22:48

"Denise" <Denise.Reindel@*NOSPAM*sas.dk> wrote in message news:3baec67e$0$248$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Alle kattefreaks er velkomne, skriv om dato er ok.

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg kan den dag, for
jeg har den dér følelse af, at der er en aftale, jeg
har glemt, men jeg kan ikke komme i tanke om,
hvad det er er

Jeg vil i hvert fald gerne komme - med forbehold

--
Hilsen Helle
http://home19.inet.tele.dk/kat/

Fra : Denise

Dato : 01-10-01 07:51

Hej Helle
Håber du kommer, du skulle jo også lige se min "ikke helt slanke" muskusokse
..-)).
Hilsen Denise

Fra : Trine

Dato : 04-10-01 11:25

Hej Denise

Serveren har smidt "Hovedposten" ud....hvornår var det nu det var??

Trine

Fra : Denise

Dato : 04-10-01 15:16

Hej Trine
Kattetræffet holdes den 26.oktober i Brøndby og alle er velkommen
Hilsen Denise

Fra : Trine

Dato : 04-10-01 15:18

Æv æv æv...der kan jeg ikke.

Hav en god aften

Hilsen
Trine

Fra : Denise

Dato : 04-10-01 15:20

Tak, trist du ikke kunne.

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 03-10-01 17:07

Hej Denise. Jeg kan desværre ikke, men I må have en hyggelig aften.

Hilsen Birgitte

Fra : Denise

Dato : 04-10-01 09:34

Hej Birgitte.
God bedring med stakkels Leo.
Øv, det er da ærgeligt, du ikke kan komme, for med det klientel får vi da
helt
sikkert en hyggelig aften.
Hilsen Denise

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 04-10-01 14:06

Hej Denise!

Denise skrev i meddelelsen
<3bbc1f0c$0$250$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
>Hej Birgitte.
>God bedring med stakkels Leo.

Tak!

>Øv, det er da ærgeligt, du ikke kan komme, for med det klientel får vi da
>helt
>sikkert en hyggelig aften.

Givetvis .

Hilsen Birgitte