Prednison (St?)
Fra : Sidsel & da Gang O' ~

Dato : 01-12-00 19:19

Kan det købes I Danmark? Amerikanerne bruger det til at behandle insolinoma
hos ildere også, og jeg var meget i tvivl om det overhovedet kunne købes
her...uh det er skønt, så er der alligevel håb hvis uheldet skulle være
ude..

Kender nogen priserne?

- Sidsel

Fra : N/A

Dato : 03-12-00 11:26

Fra : Sidsel & da Gang O' ~

Dato : 03-12-00 11:26

Jeg ved at det ikke er uden omkostninger, men så igen, hvis det kan holde
ubehaget nede og give gode år, så er det vel det værd. Jeg ved at
amerikanerne bruger ihvertfald noget de kalder "pred" og det betragtes som
et vidundermiddel.

Under alle omstændigheder vil jeg have det i baghovedet hvis det uheldige
skulle ske at mine drenger skulle få insolinoma.

Tak for hjælpen! :)

- Sidsel