ADVARSEL mod TDC
Fra : Preben Høst Frederik~

Dato : 23-09-01 20:27

Hej

Ville bare lige advare alle der har nettid hos TDC om, at den lovede E-mail
om nettid opbrugt, ikke er noget man skal regne med.

Det er jo en klar fordel for TDC, IKKE at sende denne mail, du brugeren så
bare surfer derudaf og først når han får regningen bliver klar over den
extra regning der er at betale.

TDC påstår så bare at de skam HAR sendt en mail. Det kan så undre at de er
så ringe kørende, at de ikke engang kan sende en mail til deres egne kunder
på deres egen mailserver, og så være sikre på at den kommer frem.

Da jeg har 2 x nettid80 i mangel af ADSL, bad jeg dem blot være så venlig at
overføre merforbrug på 1. nettid80 til 2. nettid 80, da jeg ikke i henhold
til aftale havde modtaget en advarselsmail, men modtog blot en kort og
arro'gant mail om, at der var sendt en mail og at de ikke ville overføre
merforbrug.

Mage til møgservice og overlegen holdning, skal man lede længe efter. Kan
sgu godt forstå at de kun kan tegne sig for ca 33% af markedet og at der
forsvinder 2000 kunder pr. måned.

TDC er simpelthen bare under lavmål og min fhv. internetudbyder pr. d.d.!

mvh
Preben Høst Frederiksen

Fra : Kent Friis

Dato : 23-09-01 20:29

Den Sun, 23 Sep 2001 21:26:57 +0200 skrev Preben Høst Frederiksen:
>Hej
>
>Ville bare lige advare alle der har nettid hos TDC om, at den lovede E-mail
>om nettid opbrugt, ikke er noget man skal regne med.

CUT - hører dether ikke til i news:dk.edb.internet.udbydere ?

Mvh
Kent
--
8:16pm up 2:37, 1 user, load average: 101.21, 95.46, 55.85
164 processes: 62 sleeping, 102 running, 0 zombie, 0 stopped

With XMMS tugging along nicely, playing Vivaldi...

Fra : Basyrinus

Dato : 23-09-01 21:43

Hey Kent Friis you might have written some of this:

> CUT - hører dether ikke til i news:dk.edb.internet.udbydere ?

Nah news:dk.snak.mudderkastning må være stedet

--
Basyrinus - www.dumbass.dk
Takt er evnen til at beskrive andre