Unlock af 3310 i Gladsaxe
Fra : Michael Jensen

Dato : 23-09-01 19:11

Hvem kan unlocke min 3310 i Gladsaxe området??

Mail din pris

/Michael

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 23-09-01 20:53

Michael Jensen skrev:

> Hvem kan unlocke min 3310 i Gladsaxe området??

Prøv i dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

/bm

--
Jeg unlocker din mobil telefon for 67,50 kr.
Jeg kan pt. unlocke Ericsson, Nokia og Sagem

Fra : Asbjørn Mejnertsen

Dato : 24-09-01 11:56

Hej Michael

Jeg kan godt åbne din telefon for 100,-

Jeg bor i Lyngby, så det er ikke så langt fra Gladsaxe

MVH/Regards
Asbjørn Mejnertsen

asbjoern@mejnertsen.dk
ICQ UIN#: 2602283
--
Få fjernet Simlåsen fra din mobiltelefon - Hurtigt og professionelt
http://www.mobil-unlock.dk

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 24-09-01 12:00

On Mon, 24 Sep 2001 12:56:21 +0200, "Asbjørn Mejnertsen"
<asbjoern@mejnertsen.dk> wrote:

>Hej Michael
>
>Jeg kan godt åbne din telefon for 100,-
>
>Jeg bor i Lyngby, så det er ikke så langt fra Gladsaxe

Hvad hedder det datakabel du bruger til en 3330.

Fra : Asbjørn Mejnertsen

Dato : 24-09-01 12:03

Det er et såkaldt flasher kabel, der er det eneste, der kan bruges til
unlock af nyere Nokia telefoner.
Det er IKKE et alm. datakabel. Et alm. datakabel kan kun bruges til at skabe
simlocks, ikke fjerne dem.

MVH/Regards
Asbjørn Mejnertsen

asbjoern@mejnertsen.dk