Giver til VDO Sumlog Electronic
Fra : Ole Pagh

Dato : 23-09-01 18:25

Er der nogen i gruppen der ligger inde med en giver til en lidt ældre
(årgang 1985) VDO Sumlog (electronic), som de kan undvære.
Evt. hvem forhandler/ligger inde med reservedele så gamle til VDO

Det er et dejligt analogt instrument (8 Kn), som desværre ikke vil vise fart
mere.

Det er den komplette giver (- skrog gennemføring), jeg mangler, da
elektronikken i aftasteren er stået af og det er helt indstøbt i epoxy, så
den kan desværre ikke skilles ad.

På forhånd tak.

Ole Pagh
'SKJOLDUNGEN', pd26
Jyllinge

Fra : jk

Dato : 23-09-01 21:31

Jamen Jamen !

Det er da ærgeligt at høre, MEN

Jeg har en Log , magen til, bortset fra skovhjulet !
Nu da din giver ikke virker..., så kunne jeg måske 'købe' det skuvhjul der
sidder i bunden af den ??

Mvh
Jesper K
jesperk@mail.dk
D'22

Fra : Erik Bruun Rasmussen

Dato : 24-09-01 16:58

Hej Ole!

Du kan prøve at kontakte dette firma:

Scan-max
Buddingevej 233
2860 Søborg
Tlf:39667696

Efter forlydende har de reservedele og givere til også de ældre VDO
instrumenter.
Hvis det lykkes dig at finde det du søger hører jeg gerne fra dig!

Med venlig hilsen

Erik Bruun Rasmussen
"Adalena" Præstø

--
Posted from pc139217.stofanet.dk [212.10.74.217]

Fra : keldm

Dato : 24-09-01 18:54

Prøv Columbus Marine de forhandler VDO her i dette land.
De bor i Gadstrup v/Roskilde. Du kan få deres tlf. nummer på oplysningen

mvh
Keldm

Fra : Ole Pagh

Dato : 25-09-01 07:10

Tak til alle for deres svar.
Scan-Max lå inde med alle relevante reservedele til alt inden for VDO
instrumenter, så problemet er løst

mvh Ole Pagh
'SKJOLDUNGEN', pd26
Jyllinge