Motorola 3690 kørt over
Fra : Carsten Juul Jensen

Dato : 23-09-01 18:04

Hej!

Jeg kom lige til at køre min motorola over (nej, spørg ikke).
Det er vist kun gået ud over displayet der mangler en linje, ved i hvor man
kan købe et løst display??

/carsten

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-09-01 19:55

"Carsten Juul Jensen" <carstenjensen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej!
>
> Jeg kom lige til at køre min motorola over (nej, spørg ikke).

Jo jeg spørger,, giv os nu en lille sjov hestorie

Fra : Tom A Jensen

Dato : 23-09-01 21:44

Carsten Juul Jensen <carstenjensen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
> Jeg kom lige til at køre min motorola over (nej, spørg ikke).
> Det er vist kun gået ud over displayet der mangler en linje, ved i hvor

hej carsten
du kan evt købe det her :
http://www.gogotelecom.com/

mvh
tom jensen
viborg

Fra : Morten Lynnerup

Dato : 25-09-01 16:05

Teleservice kan sikkert også hjælpe dig.
www.teleservice.com

Morten
"Carsten Juul Jensen" <carstenjensen@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:3bae15d3$0$14818$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...