Icq
Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-11-00 09:45

Hej gruppe
Hvor mange her i gruppen har icq?
Tænkte at vi måske kunne lave en kattechat den vej

Joan

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 27-11-00 09:50

Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:8vt6ps$16b$1@news.cybercity.dk...
> Hej gruppe
> Hvor mange her i gruppen har icq?
> Tænkte at vi måske kunne lave en kattechat den vej
>
> Joan

Ja men jeg har da i al fald icq og selvom jeg i lang tid ikke har skrevet i
gruppen er jeg da i høj grad interesseret i kattechat -

MVH Anne-Marie

--
der er ved at lave hjemmesidde på adr:
http://www.sanwoo.subnet.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 27-11-00 10:06

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 27-11-00 11:53

> Joan Frederiksen <joan.frederiksen@mail.tele.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:8vt6ps$16b$1@news.cybercity.dk...

Hejsa kalder du lige mig en gang du har tid, så jeg kan få dig ind i
systemet
MVH Anne-Marie

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 27-11-00 16:12

> Hvor mange her i gruppen har icq?
> Tænkte at vi måske kunne lave en kattechat den vej

Go' ide! Jeg har... 52687258

Rinnie Ilsøe

Fra : N/A

Dato : 28-11-00 00:08

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-11-00 00:08

Hej Kitty

Icq er et chat program som ligger på din pc, det giver dig mulighed for at
"snakke" med andre enten dem som du selv har valgt kan se dig når du er
online eller en tilfældig som du så skal ind over deres hjemmeside for at
finde...

De numre som de andre har opgivet er det nummer som en icqbruger får ved
registrering (gratis), når så en anden bruger søger på det nummer kan
brugeren med nummeret enten vælge at tilføje vedkommende eller afvise
vedkommende. hvis man vælger tilføj kan man udveksle de informationer som
man har opgivet ved registrering, og samtidig se hvornår den anden er
online.. så man kan få en "snakker" enten i et privat chatrum eller som
enkelt besked (lidt som email). I den nyeste version kan man samles flere i
samme chatrum...

Flere oplysninger kan du få på http://www.icq.com/icq123/ eller naturligvis
her i gruppen ;))

--
Med venlig hilsen & Miauu

Henrik & Melissa
med icq 35151173 (jeg er nok bare ikke så meget online fordi jeg skal skrive
eksamensprojekt i hele december måned ;(( )

Der gives ikke dumme spørgsmål om computere - kun dumme svar....

Fra : Jytte Grøndahl

Dato : 30-11-00 10:06

Hej Henrik, og alle I andre.

... så man kan få en "snakker" enten i et privat chatrum eller som
> enkelt besked (lidt som email). I den nyeste version kan man samles flere
> samme chatrum...

Du har fuldstændigt ret, men du glemte lige en "lille" ting, i den sidste
nye icq 2000b er der også mulighed for at SNAKKE, (Modparten skal
selvfølgelig også ha' 2000b) -- Jeg ser det som en hjælp til de ordblinde,
og andre der som jeg er lidt langsom på tasterne. ))))

Hilsen TOFFY og JUMPER. (Jytte)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 30-11-00 15:42

ja se det vidste jeg jo ikke... men jeg har 2000a ;))

det er bare lige det med 3 semester at vi skal indlære så meget at der stort
set ikke er tid til andet end skole ;((
Heldigvis har jeg jo Melissa som sørger for at jeg får mindst 20 minutters
frikvarter stort set hver dag, når hun skal ud og gå tur ;)))

--
Med venlig hilsen & Miauu

Henrik & Melissa

Fra : Brian Olsen