database med årstal for udgivelse??
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 23-09-01 16:00

Hvor finder man årstal for udgivelser af diverse numre?
Jeg skal være sikker på at numrene til 80'er festen virkelig ér fra 80'erne.

Morten Bock Sørensen (icq# 100068159)
8200 Århus N
http://www.mortenbock.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-09-01 16:45

Hej Morten

Det kan være lidt svært. Dels kan et nummer være udsendt flere gange,men der
kan også være stor forskel på fx England, USA, Tyskland og Danmark. Nogle
numre er udsendt og først nogle år senere blevet et hit, måske pga et andet
hit fra samme artist eller måske er nummeret kommet med i en film, TV serie
eller reklame.

Personligt bruger jeg British Hit Singles bogen, men det er jo lidt yt at
bruge en bog....

http://www.martinsmusic.freeserve.co.uk/
svarer meget godt til BHS.

--