S: Akvarie med tilbehør
Fra : t. schreiber

Dato : 23-09-01 14:33

Hej,

Original WOHA glas akvarie 240L(120x40x50) inkl. møbelbord og heldækkende
dobbeltamatur(2x38W). Der er masser af planter og 2 trærødder.
Fisk: 5 stk. små alm. scalare, 8 stk. Corydoras Julii, 5 stk otocinclus, ca.
45 Pristella samt 5 stk. Aequidens Maroni.
Der sidder en udvendig Eheim pumpe med indbygget varmelegeme som følger med.
Desuden er der to helt nye rør med reflektore.

Hele molevitten er under én måned gammel.

Akvarie og pumpe kostede i sig selv 4000,-. Kvitering fra Avifauna haves.

Samlet pris inkl. alt = 3300,-

Henvendelse skal ske på tlf 29 72 73 11 / 86 72 55 88 eller via mail til
g4@mail.dk - Jeg læser sjældent news, så jeg overser sandsynligvis indlæg
vedr. dette indlæg.

mvh
Thomas Schreiber

P.S. Undskyld hvis jeg har krænket nogen ved at poste den "annonce" i dette
forum.

Fra : Jesper Bohmann

Dato : 23-09-01 14:56

Må man have lov at spørge hvorfor du sælger allerede efter EN måned?

Mvh.
Jesper

Fra : Tom Manczak

Dato : 23-09-01 15:00

> P.S. Undskyld hvis jeg har krænket nogen ved at poste den "annonce" i
dette
> forum.

Du må nok hellere slette dit indlæg, da det ikke høre hjemme her, og da
du har postet i dk.marked.dyr.akvarium, som er den gruppe hvor
salgsindlæg skal placeres.

--
Med Venlig Hilsen / Regards,

Tom Manczak, Copenhagen, Denmark