phorum
Fra : Ole Madsen

Dato : 23-09-01 13:58

Jeg er ved at installere phorum, men kan ikke få det til at virke, er der en
tutorial som er lettere end den de selv har lavet?

Ole

Fra : Christian Joergensen

Dato : 23-09-01 14:42

Ole Madsen <olemadsen@image.dk> wrote:

> Jeg er ved at installere phorum, men kan ikke få det til at virke, er der
> en tutorial som er lettere end den de selv har lavet?

Hvilken fejl får du ?

--
Christian Jørgensen / Never test for a bug you don't know how to fix.
http://www.razor.dk /

Fra : Ole Madsen

Dato : 23-09-01 15:54

Christian Joergensen <mail@phpguru.dk> wrote in message
> Ole Madsen <olemadsen@image.dk> wrote:
>
> Hvilken fejl får du ?

Forbidden
You don't have permission to access /forum/admin on this server.

----

Apache/1.3.19 Server at www.israelnu.f2s.com Port 80

Ole

Fra : Jakob Kirkegaard

Dato : 23-09-01 16:56

Sunday 23 September 2001 16:53 skrev Ole Madsen:
> Forbidden
> You don't have permission to access /forum/admin on this server.

Du mangler nok at give biblioteket /forum/admin de rigtige permissions
- de skal være 755.

--
mvh Jakob Kirkegaard

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 23-09-01 19:35

Jakob Kirkegaard skrev:

> Du mangler nok at give biblioteket /forum/admin de rigtige permissions
> - de skal være 755.

Det er mere sandsynligt, at index-filen i mappen f.eks. hedder
index.php, mens Jacobs webhotel ikke har sat index.php i
DirectoryIndex. Hvis der er en index.php i mappen, så løses problemet
ved at lægge en .htaccess-fil i mappen, der har følgende indhold:

DirectoryIndex index.php

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk

Fra : Ole Madsen

Dato : 24-09-01 17:43

Jakob Kirkegaard <jkir00@kom.auc.dk> wrote in message

> Du mangler nok at give biblioteket /forum/admin de rigtige permissions
> - de skal være 755.

Det har jeg gjort, men ikke noget

Ole