Er det muligt at ... i en form mail
Fra : Jørgen Haahr

Dato : 23-09-01 11:14

Hej NG er det muligt at sætte to e-mail adresser ind i en Form
mail
så begge modtager en mail med de oplysninger der står i formen
hvis det er så bliver jeg en glad mand

MVH

JEH

http://gamemaster.dyndns.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Persson

Dato : 23-09-01 11:52

> Hej NG er det muligt at sætte to e-mail adresser ind i en Form
> mail
> så begge modtager en mail

Det mener jeg kan gøres ved at adskille email addresserne med ; (semikolon)

Prøv om det virker

Hilsen Martin

Fra : V.B:K.

Dato : 23-09-01 16:53

Jørgen Haahr <web-design@mail.dk> skrev i en news:9okckh$55v$1@sunsite.dk
> Hej NG er det muligt at sætte to e-mail adresser ind i en Form
> mail
> så begge modtager en mail med de oplysninger der står i formen
> hvis det er så bliver jeg en glad mand

Nej

V.B:K.

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 23-09-01 17:08

"V.B:K." <hjermbo@fjernworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Jørgen Haahr <web-design@mail.dk> skrev i en news:9okckh$55v$1@sunsite.dk
> >

> Nej

Jeg holder nu med Martin Persson. Hvorfor i al hverden skulle det ikke kunne
lade sig gøre?

> V.B:K.

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : V.B:K.

Dato : 23-09-01 19:15

> Jeg holder nu med Martin Persson. Hvorfor i al hverden skulle det ikke
kunne
> lade sig gøre?

> /Kasper
> <http://kyndsberg.dk/>

Prøv - hvis du kan så vil jeg da gerne se det

V.B:K.

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 23-09-01 19:30

"V.B:K." <hjermbo@fjernworldonline.dk> skrev

> Prøv - hvis du kan så vil jeg da gerne se det
>
> V.B:K.

Hvad skal det laves i?

Til den formmail de fleste udbydere kører med til cgi kan man godt og til de
par komponenter jeg har stiftet bekendskab med til asp kan også. Hvis man
laver en formmail i JavaScript så kan man også. Jeg kan slet ikke se, hvad
problemet er andet end vi ikke har kunnet guide spørgeren til den rigtige
gruppe eftersom vi ikke har fået at vide, hvad formmailen skal laves i.

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>

Fra : V.B:K.

Dato : 23-09-01 19:39

> [...]
> problemet er andet end vi ikke har kunnet guide spørgeren til den rigtige
> gruppe eftersom vi ikke har fået at vide, hvad formmailen skal laves i.

Havde ellers fået at vide det IKKE kunne lade sig gøre med flere modtagere i
CGI - men tak for oplysningerne

V.B:K.

Fra : Andreas Haugstrup - ~

Dato : 23-09-01 22:25

V.B:K. skrev i meddelelsen ...
>Havde ellers fået at vide det IKKE kunne lade sig gøre med flere modtagere
>CGI - men tak for oplysningerne

Så har du hvist talt med en der ikke ved noget om løkker og i så fald vil
jeg ikke have meget tiltro til vedkommende

--
Andreas Haugstrup
http://www.solitude.dk